Tregtarët duhet të bëhen më të zgjuar me përmbajtjen - Business Magazine Albania

Tregtarët duhet të bëhen më të zgjuar me përmbajtjen

Parashikimet që markat do të jenë pjesë e kulturës janë bërë shumë më të larta falë COVID-19; hulumtimi nga Havas tregon se barra është tek tregtarët që të sigurojnë në mënyrë aktive përmbajtje kuptimplotë dhe mjetet përmes të cilave konsumatorët mund të bashkëveprojnë me markën.

Paratë janë duke u keqpërdorur

  • 90% e konsumatorëve presin që markat të tregojnë të gjitha format e përmbajtjes – duke përfshirë llojet e shpërblimeve, promovimet dhe materialin edukativ.
  • 58% thonë se paratë nuk janë shpenzuar mirë dhe se markat nuk po ofrojnë përmbajtje që është domethënëse për klientët e tyre.
  • Një kornizë e përmbajtjes e krijuar nga Havas u mundëson markave të marrin strategji për “territoret kulturore” në të cilat të përfshihen.

LEXO: PayPal pranon tregtimin e monedhës virtuale Bitcoin dhe kriptomonedhave

Citim kyç

“Ju mund të luani brenda kësaj kornize, në mënyrë që 58% e përmbajtjes pa kuptim të reduktohet gjatë viteve të ardhshme dhe të mund të përdorni buxhetet në marketingun e përmbajtjes në një mënyrë më efektive dhe efikase”, thotë Maria Garrido, zyrtare kryesore e njohurive të Havas Grupi.

WARC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0