Tregtarët duhet të bëhen më të zgjuar me përmbajtjen

Parashikimet që markat do të jenë pjesë e kulturës janë bërë shumë më të larta falë COVID-19; hulumtimi nga Havas tregon se barra është tek tregtarët që të sigurojnë në mënyrë aktive përmbajtje kuptimplotë dhe mjetet përmes të cilave konsumatorët mund të bashkëveprojnë me markën.

Paratë janë duke u keqpërdorur

  • 90% e konsumatorëve presin që markat të tregojnë të gjitha format e përmbajtjes – duke përfshirë llojet e shpërblimeve, promovimet dhe materialin edukativ.
  • 58% thonë se paratë nuk janë shpenzuar mirë dhe se markat nuk po ofrojnë përmbajtje që është domethënëse për klientët e tyre.
  • Një kornizë e përmbajtjes e krijuar nga Havas u mundëson markave të marrin strategji për “territoret kulturore” në të cilat të përfshihen.

LEXO: PayPal pranon tregtimin e monedhës virtuale Bitcoin dhe kriptomonedhave

Citim kyç

“Ju mund të luani brenda kësaj kornize, në mënyrë që 58% e përmbajtjes pa kuptim të reduktohet gjatë viteve të ardhshme dhe të mund të përdorni buxhetet në marketingun e përmbajtjes në një mënyrë më efektive dhe efikase”, thotë Maria Garrido, zyrtare kryesore e njohurive të Havas Grupi.

WARC

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale