Tregoni ndjeshmëri në komunikimin tuaj

Tregoni ndjeshmëri në komunikimin tuaj

Ndërveprimi me njerëzit nganjëherë mund të jetë i vështirë. Sa herë që komunikojmë sjellim bagazhe në bisedë, bazuar në përvojat tona të së kaluarës dhe rrethanat aktuale. Nëse puna juaj është t’u shërbeni njerëzve në cilëndo aftësi, ndonjëherë kjo do të thotë të merreni me atë që ndodh, kur gjërat shkojnë keq. Kur kjo të ndodhë, ka një shans të mirë që mund të keni të bëni me një situatë me të cilën nuk keni nevojë të bëni asgjë. Porosia e një klienti mbërriti vonë. Një produkt është dëmtuar gjatë dërgesës.

Një përvojë nuk arriti të përmbushë pritjet e dikujt. Në secilën prej atyre rasteve, ju mund ta gjeni veten të detyruar të zgjidhni një problem që nuk e keni krijuar. Se si komunikoni kur kjo ndodh është gjithçka. Mund të jetë e lehtë të marrësh zhgënjimin e një personi tjetër për një situatë personalisht – sikur të të sulmojnë. Pastaj përsëri, ndonjëherë ata në të vërtetë po ju sulmojnë, edhe kur nuk është e justifikuar. Prirja e natyrshme është të kërkosh falje duke përdorur një formë të këtyre gjashtë fjalëve.

“Më vjen keq që ndiheni kështu”.

Kjo nuk është thënia e duhur. Së pari, nuk mund të pendohesh për mënyrën se si ndihet dikush tjetër. Ju mund të pendoheni vetëm për sjelljen tuaj dhe gjërat brenda kontrollit tuaj. Ju nuk mund të kontrolloni se si ndihet dikush tjetër, prandaj mos kërkoni falje për këtë.

Lexo:Kreativiteti është mjeti më i mirë për zgjidhjen e problemeve. Ja se si ta shfrytëzoni atë

Më e rëndësishmja, megjithatë, është se ndjenja prapa këtyre fjalëve është diçka e tillë “shiko, nuk e di pse je irracionale për këtë. Ky nuk është faji im, dhe unë mendoj se është qesharake që ti je mërzitur me mua”. Edhe nëse nuk e keni fjalën për këtë, kjo është pothuajse gjithmonë mënyra se si tingëllon për personin me të cilin po flisni.
Duke i thënë dikujt se “ju vjen keq që ndihen kështu” shmangni përgjegjësinë për rolin tuaj në situatë. Nëse keni bërë diçka që kërkon falje, kërkoni falje.

Tregoni ndjeshmëri në komunikimin tuaj

“Më vjen shumë keq që nuk ishim në gjendje ta përmbushim premtimin tonë.”

Thoni që ju vjen keq. Pastaj, bëni atë që është e nevojshme për ta rregulluar. Nëse nuk e keni bërë, pranoni që mund të varet nga ju që të ofroni një zgjidhje. Keni përgjegjësi. Kur keni të bëni me një klient të mërzitur, ju mund të keni bërë gjithçka siç duhet. Mund të mos jetë fare faji juaj, por gjithsesi është problemi juaj. Në atë rast, mos kërkoni falje.

Në vend të kësaj, provoni të thoni: “Unë mund të them që jeni vërtet të irrituar. Më lejoni të shoh se çfarë mund të bëj për ta provuar dhe rregulluar këtë”. Kjo e pranon problemin dhe ndjenjat e tyre. Nuk jep gjykim për ato ndjenja, por i vërteton ato dhe lejon që personi të dijë që e keni dëgjuar. Ky, shpesh, është vendi më i rëndësishëm për të filluar. Ndonjëherë njerëzit thjesht duhet të dinë që interesoheni mjaftueshëm për të dëgjuar zhgënjimin e tyre, pavarësisht nëse është plotësisht i justifikuar.

Kjo përgjigje nuk premton se do të jeni në gjendje të ndryshoni mënyrën se si ndihen. Kjo nuk është përgjegjësia juaj, në fund të fundit. Ajo që vlen është të komunikosh që je në anën e tyre duke u ofruar të provosh dhe të ndihmosh.

Në fund të fundit, ky duhet të jetë qëllimi juaj – të qëndroni në të njëjtën anë me personin me të cilin po flisni. Ju mund të habiteni se sa ndryshim mund të sjellë.

INC

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale