Trajnim: “Inteligjenca Emocionale dhe Suksesi”


Vjen për herë të fundit më 24 Shkurt pasi kërkesat ishin të shumta, por vendet e limituara, trajnimi “Inteligjenca Emocionale dhe Suksesi” pranë ambienteve të Tirana Business University.

Kur themi njeri i suksesshëm, menjëherë na vjen në mendje një njeri i zgjuar dhe me inteligjencë të lartë. Është e vërtetë, një njeri i tillë mund të jetë i suksesshëm, por jo vetëm. Suksesi i një individi nuk shënjohet vetëm nga koefiçenti i inteligjencës së tij, një element shumë i rëndësishëm që të bën vërtet njeri të suksesshëm është inteligjenca emocionale për të cilën shumë pak kemi dëgjuar të flitet, pavarësisht se çdo njeri prej nesh mund ta zotërojë.

  • Çfarë është inteligjenca emocionale?
  • Si mund ta rrisim atë?
  • Për çfarë na shërben ajo?

Qëllimi trajnimit është që tregut të punës t’i ofrojmë kandidatë kualitativë për pozitat që ata kërkojnë dhe njëkohësisht t’i përgatisim të gjithë të interesuarit që t’i plotësojnë kushtet bazë për të qenë të suksesshëm në punë.

Aftësitë intelektuale nevojiten për të kryer aktivitetet mendore dhe sa më lartë të ngrihet në përgjegjësi brenda organizatës, aq më tepër inteligjencë emocionale i duhet individit për të kryer punën me sukses.

Aplikimi: Dërgo Emër, Mbiemër, Profesionin dhe numër kontakti në info.aset@yahoo.com
Data: 24 Shkurt 2018, ora 09:30 – 14:00
Vendodhja: Tirana Business University, Rruga e Kavajës
Pagesa: 2.000 leke (të reja)
– 25% zbritje për studentet e TBU, pra 1.500 lekë (të reja)

Mund të marrin pjesë të interesuar të moshës 18-40 vjeç. Në fund të trajnimit, të gjithë pjesëmarresit pajisen me certifikatë.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale