Trajnim i organizuar për PR/ Aftësitë e Komunikimit


Ky trajnim synon të pajisë pjesëmarrësit me nocionet bazë të të folurit në publik, duke nisur nga elementë si mesazhi dhe audienca dhe duke analizuar tipet kryesore të të folurit në publik. Në fund të trajnimit, pjesëmarrësit do të jenë në gjendje të vlerësojnë gjithashtu aftësitë vetjake për këtë lloj komunikimi dhe do të marrin disa këshilla praktike për t’u ushtruar në artin e të folurit në publik.

Përshkrimi i Programit
Programi është i shtrirë në dy ditë. Dita e parë merret me pjesën teorike të të folurit në publik, ndërsa dita e dytë do të përqëndrohet në disa shprehi praktike të situatave të veçanta, sidomos në komunikimin me median dhe pitching (prezantimi i kompanisë).

Kush janë përfituesit?
Përfaqësues të kompanive të ndryshme, anëtarë të Dhomës së Tregtisë dhe Industrisë.

Metodologjia
Programi i trajnimit është një ndërthurje e prezantimeve, ushtrimeve, punëve praktike dhe punës në grup. Pjesëmarrësit do të nxiten të përdorin njohuritë e reja në situata reale si dhe të rifreskojnë njohuritë ekzistuese nëpërmjet diskutimeve të hapura, sesioneve pyetje-përgjigje, ushtrimeve, etj.

Dita 1

  • Tema 1: Frika nga skena dhe si të fitosh mbi të?
    Vlerësimi i aftësive ekzistuese
    Menaxhimi i ankthit
    Lista e kontrollit
  • Tema 2: Të kuptojmë Audienca(t). Analiza e audiencës.
  • Tema 3: Mesazhi. Zhvillimi i prezantimit. Komunikimi vizual, me figura dhe verbal

Dita 2

  • Tema 1: Gjuha e trupit/joverbal/funksionet e tërheqjes së vëmendjes
  • Tema 2: Pitching. Prezantimi i kompanisë për audiencat e ndryshme
  • Tema 3: Komunikimi me median. Intervista TV.

Lektore: Valbona Sulçe

Valbona Sulçe është studiuese dhe gazetare nga Tirana. Ka studiuar në Universitetin e Tiranës, BA në Gjuhë dhe Letërsi dhe ka Master në Studime Europiane nga i njëjti Universitet. Aktualisht ajo është studente në Shkollën Doktorale të Fakultetit të Gazetarisë në Universitetin e Tiranës. Fushat e saj të interesit përfshijnë: diversitetin në media, barazinë gjinore, raportimin e lajmeve dhe etikën në media.

Karriera e saj si gazetare filloi me TV Arberia në vitin 1998 si një gazetar politik dhe anchorwoman. Ajo ka fituar çmimin “Programi më i mirë televiziv i vitit 1999” për programin e përditshëm të fokusuar në konfliktin në Kosovë. Aktualisht ajo është një gazetare e pavarur dhe një bloger në një gazetë të përditshme “Dita e Katërt”.

Ajo ka ligjëruar për shumë vite lëndët e “Raportimit të Diversitetit”, “Hyrje në Media dhe Komunikim” për disa universitete në Shqipëri. Valbona është një trajnere në Institutin Shqiptar të Medias dhe një konsulente mediatike për organizata të ndryshme, kombëtare dhe ndërkombëtare. Valbona është një kontribuese e rregullt në “MediaLink”, një revistë online që synon debatin rreth situatës së mediave në Shqipëri.

Tarifa e pjesëmarrjes në trajnim është 70 Euro, ku përfshihen të gjitha materialet e punës dhe certifikata në fund të trajnimit. Për anëtarët e DHTIT ky trajnim kushton 20% më pak nga vlera standarde.

Për t’u regjistruar plotësoni formularin e aplikimit përpara datës 20 Nëntor 2018.

Për më shumë informacion kontaktoni Ornela Sulce në numrin e tel: +355 (0) 45 800 934 ose E-mail: [email protected]

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale