Tipari kryesor që duhet të ketë drejtuesi në vendin e punës është besueshmëria, jo pëlqyeshmëria - Business Magazine Albania

Tipari kryesor që duhet të ketë drejtuesi në vendin e punës është besueshmëria, jo pëlqyeshmëria

Tipare

Konkurrenca është një pjesë e shëndetshme dhe themelore e lidershipit. Ajo ndez zjarrin që na shtyn të bëhemi më të mirët në industritë tona përkatëse, por dëshira për të përmirësuar vetveten nuk ndalet këtu. Për shumë udhëheqës, lufta më e madhe ndodh brenda vetes.

Çfarë e mat suksesin tonë? Performanca? Te ardhurat tona? Të dyja këto janë domethënëse, por parakushti më domethënës i suksesit është reputacioni ynë. Por ja çfarë gabojnë shumë udhëheqës në lidhje me reputacionin e tyre: Mendimet që kanë më shumë rëndësi nuk janë nga profesionistët e industrisë, por nga punonjësit tuaj.

Ju mund të mendoni se jeni të pëlqyer në zyrë. Kjo është diccka e mirë, por a mund të thoni se punonjësit kanë besim tek ju? Ekziston një ndryshim i madh midis të qenit i pëlqyer dhe i besuar, veçanërisht kur mbani një pozicion pushteti, dhe dallimi ndikon shumë në suksesin e punonjësve tuaj. Hulumtimi nga Harvard Business Revieë zbuloi se punonjësit në kompanitë ku besimi është i lartë raportojnë se kanë 106% më shumë energji në zyrë, 74% nivele më të ulëta të stresit, 76% më shumë angazhim dhe 50% produktivitet më të lartë sesa ata në organizatat me besim të ulët.

Ky është vetëm maja e ajsbergut, por ju e kuptoni kuptimin. Kur punonjësit ju besojnë se keni shpinën, ata bëhen rrezikues. Nëse ndodh qarkullimi, ata besojnë se ju do të tejkaloni boshllëqet dhe nuk do të vendosni një sasi të pakontrollueshme pune në pjatat e tyre. Por, para se të flas se si të ndërtojmë dhe ruajmë besimin, është e rëndësishme të kuptojmë se çfarë është besimi në vendin e punës.

Cfarë nënkupton besimi në biznes?

Besimi nuk përkthehet në miqësi. Asnjë punonjës nuk pret të jetë shok i ngushtë me shefin e tyre dhe anasjelltas. Në vend të kësaj, besimi në vendin e punës plotëson dy kritere: Të gjithë në zyrë janë të përkushtuar ndaj kulturës dhe suksesit të kompanisë, dhe të gjithë anëtarët e ekipit e mbajnë dhe e respektojnë këtë besim nëse nuk vërtetohet e kundërta.

Kjo tingëllon si dicka normale, por nuk është. Në fakt, për shumë kompani, ky është përjashtim sesa standard. Dhe krijon një cikël toksik që i ngre të gjithë kundër njëri -tjetrit. Punonjësit që përfitojnë nga koha dhe fleksibiliteti i kompanisë, ndërsa udhëheqësit besojnë se të luash “policin e keq” është mënyra e duhur për t’i mbajtur punonjësit në linjë. Të dyja palët shkelin parimet e krijimit të një kulture me besim të lartë.

 

Ja çfarë duhet të bëjnë udhëheqësit për të ndaluar ciklin.

Veprimet tuaja duhet të flasin më qartë se fjalët

Vlerat tona ndikojnë në mënyrën se si ecim në jetë. Nëse veprimet tona nuk pasqyrojnë këto vlera, ose njerëzit zbulojnë se ne nuk jemi ata që pretendojmë të jemi, kjo shkatërron besueshmërinë tonë. Nëse pretendoni se jeni një udhëheqës i durueshëm, por i nxirrni nervat punonjësit tuaj, shpejt do të përkeqësoni besimin e ekipit tuaj. E njëjta gjë do të ndodhë nëse thoni se i jepni përparësi mirëqenies emocionale të punonjësve tuaj, por pastaj mërziteni dukshëm kur ata i japin përparësi kësaj gjëje në ambientet e punës.

Lexo edhe: 10 mënyra të lehta për t’u bërë një version më i mirë i vetes

Krijoni një hapësirë ​​të sigurt për të dështuar

Pjesë e drejtimit të një organizate të suksesshme është ndërtimi i një ekipi që merr përsipër risqe inovative. Të gjithë punonjësit tuaj janë unikë, që do të thotë se të gjithë ata sjellin një aftësi të veçantë në kompaninë tuaj. Drejtuesit jo vetëm që duhet ta pranojnë këtë potencial, por edhe të bëjnë gjithçka që munden për ta ushqyer atë. Kjo do të thotë të ftoni ekipin tuaj për të eksploruar idetë e tyre.

Por sprovat shpesh përfundojnë me gabime. Nëse i fuqizoni punonjësit për të marrë lirinë krijuese, ju gjithashtu duhet t’u lejoni atyre një hapësirë ​​të sigurt që të dështojnë. Nëse nuk e bëni, ata ka të ngjarë që të demoralizohen dhe të mos e provojnë sërish. Është në rregull të punosh përmes dështimit dhe të përcaktosh se çfarë shkoi keq, por duhet të mbetesh një aleat dhe t’i mbështesësh ata në mënyrë që ata të rriten nga hapat e tyre të gabuar.

Prano reagimet

Nëse luftoni të jeni të sinqertë me këdo në jetën tuaj sepse keni frikë se si do të reagojë, ka të ngjarë që kjo të ndodhë, sepse nuk i besoni dhe as nuk e keni fituar besimin e tyre. Me këtë në mendje, nëse askush në ekipin tuaj nuk ka ardhur ndonjëherë tek ju me reagime të hapura dhe të sinqerta, nuk është sepse jeni perfekt, është sepse punonjësit tuaj nuk ju besojnë aq sa duhet të jeni të sinqertë me ju.

Njerëzit shikojnë tek ju për reagime dhe udhëzime sepse ekspertiza juaj është e rëndësishme për zhvillimin e tyre profesional. Por udhëheqësit gjithashtu kanë shumë për të mësuar nga punonjësit e tyre.

Nuk ka asgjë më të vlefshme në udhëheqje sesa besueshmëria juaj. Por udhëheqësit duhet të kenë parasysh se besimi është diçka që fitohet, nuk merret i mirëqenë. Nëse qëllimi juaj është të krijoni një trashëgimi në industrinë tuaj, duhet të filloni duke krijuar një kulturë të ndërtuar mbi besimin. Nëse nuk keni besim, nuk keni asgjë.

Burimi: Fast Company 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0