Thirrje ndërkufitare për artistë, për tregtimin e produkteve të muzeve

Thirrje ndërkufitare për artistë, për tregtimin e produkteve të muzeve

Thirrje ndërkufitare

Kjo thirrje synon përzgjedhjen e artistëve nga vendet e përfshira në Programin Itali – Shqipëri – Mali i Zi, që do të marrin pjesë në shkëmbim për produktet e tregtimit të muzeut.

Thirrja bëhet në kuadër të në kuadër të projektit MONET (culture inMOtion in adriatic NETwork of Museum).

Fushëveprimi i shkëmbimit është të ekzaminojë rëndësinë e produkteve të tregtimit dhe dyqanet muze, si dhe të krijimit dhe skemave të dizajnit të produkteve të mallrave për secilin muze të përfshirë.

Shpërndarja dhe bashkëpunimi do të përfshijnë eksplorimin e kulturave të ndryshme të bashkuara në projekt, përqafimin e vlerave, zbulimin e dallimeve dhe ngjashmërive, midis metodologjive artistike nga zonat ndërkufitare me një pasurim të ndërsjellë.

Artistëve të përzgjedhur do t’i mbulohen: – kostot e udhëtimit – akomodimi dhe bordi; – hapësirë për punën në grup; – tarifa për krijimin e modeleve konceptuale të produkteve të tregtimit, duke filluar nga 300 deri në 700 euro. Për më shumë informacion rreth thirrjes për aplikime klikoni  këtu, ndërsa për të plotësuar formularin e aplikimit klikoni këtu.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0