Telefoni më i vogël 4G në botë ka një jetëgjatësi prej 3 ditësh dhe kushton vetëm 70$ - Business Magazine Albania

Telefoni më i vogël 4G në botë ka një jetëgjatësi prej 3 ditësh dhe kushton vetëm 70$


Jeni lodhur nga telefonat gjigant? Kjo që do t’iu tregojmë është krejt e kundërta.

Jelly, i quajtur si telefoni 4G më i vogël në botë sipas Unihertz, është absolutisht minimalist krahasuar me telefonat si Galaxy S8 dhe iPhone7. Ekrani mund të duket i vogël, por ky është vërtet një telefon i fuqishëm.

I disponueshëm në ngjyrë të bardhë, blu ose të zezë, telefoni ka të gjithë parametrat e një smartphone-i normal Android dhe vepron me Android 7.0 Nougat me akses në shumicën e aplikacioneve të Google Play Store.

Ai ka një proçesor 1.1 GHz, deri në 2GB RAM, 16GB memorie (mund të zgjerohet deri në 32GB me një kartë microSD) dhe dy karta SIM nano. Kamera e tij e përparme është 2-megapixel dhe ajo e pasme 8-megapixel.

Megjithatë, karakteristika e tij më e mahnitshme është kohëzgjatja e baterisë. Unihetz thotë se përdorimi i saj arrin mesatarisht deri në 3 ditë nga përdorimi i përditshëm dhe deri në shtatë ditë nga bateria e vogël zëvendësuese 950 mAh. Fantastike kur e krahason me telefonat si iPhone 7 (1,960 mAh) dhe Galaxy S8 (3,000 mAh) që zgjasin vetëm 1-1,5 ditë me një karikim.

Unihertz shprehet se telefoni është i përsosur, ndyshe nga që smartphone i madh, i shtrenjtë dhe i hollë që është jopraktik. Jelly është i mirë për përdorim gjatë udhëtimeve, stërvitjes, ose për fëmijët.

Ja si duket Jelly krahasuar me një iPhone 7 Plus dhe një Coca-Cola:

telefoni-vogel-4g-ne-bote-ka-nje-jetegjatesi-prej-3-ditesh-dhe-kushton-vetem-70-businessmag

Telefoni u lançua në Kickstarter këtë muaj dhe tashmë ka arritur të grumbulloj më shumë se 180,000$. Çmimi i tij në Kickstarter është 69$ dhe çmimi i planifikuar i shitjes me pakicë është 109$.

/Mashable

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0