Teknikat e nevojshme për një prezantim të suksesshëm të startup-it tuaj, prezantohen  nga Elevator Lab - Business Magazine Albania

Teknikat e nevojshme për një prezantim të suksesshëm të startup-it tuaj, prezantohen  nga Elevator Lab

Teknikat e nevojshme për një prezantim të suksesshëm të startup-it tuaj, prezantohen  nga Elevator Lab

 Elevator Lab vijon inkubinim e startup-eve të teknologjisë. Gjatë Pitch Deck dhe One to One Mentoring, mentorë të ndryshëm theksuan rëndësinë e klientit që në konceptimin e produktit. Takimi online mes organizatorëve dhe pjesmarrësve në konkurs u shoqërua me këshilla konkrete rreth prezantimit të një projekt ideje, zhvillimit të saj. Teknikat synohet të ndihmojnë të rinjtë të jenë sa më bindës me projektet e tyre.

Ja disa prej këshillave të mentorëve që mund të vlejnë për çdo lloj startup-i:

1-Nuk mjaftojnë vetëm pëlqimet e tregut pasi pëlqimi është subjektiv.

2- Praktikë dhe vetëm praktikë, -për të mos mbetur “me kujtesë bosh” gjatë prezantimit.

Çdo startup duhet të ketë parasysh 3 elementë kryesorë gjatë prezantimit nëse ai kërkon që të fitojë mbështetje nga personat e caktuar.

Lexo: Start up-et për Inovacionin, hapet konsultimi publik për projektligjin e ri

1-Heandshake pitch- përdor 30 sekondat e parë që të lësh një përshtypje sa më të hijshme edhe vetëm nëpërmjet një lëkundje të dorës.

2-Elevator pitch-maksimumi 1 minut duhet që të fitoni mbështetje nëpërmjet prezantimit që keni bërë.

3- Listen to me pitch-nëse e kap interesin në këto minuta çdo gjë merr rrjedhën e saj.

Nëse klientët nuk janë të interesuar për të ndryshuar diçka, atëherë nuk ka ecuri.

Gjatë prezantimit duhet të kemi parasysh 4 gjëra:

  1. Të ndërgjegjshëm
  2. Të thjeshtë
  3. Të qartë
  4. Të fokusuar

Si të veproni nëse kujtesa ju braktis për shkak të emocioneve?

Për të mbajtur mend diçka duhet ta përshkruajmë në tre mënyra.

1-Kush është audienca dhe çfarë pret nga ne?

2-Cili është objektivi dhe çfarë doni ju që ata të mbajnë mend?

3-Fokusohuni në 3 elemente kyç të produkti

4-Demo ka një rëndësi shumë të madhe.

5-Çfarë është unike?

Shumica e problemeve që has një startup janë pothuajse të ngjashme. Për më tepër, efektet e pandemisë i janë shtuar listës së problemeve për startup-et. Por, kjo nuk ju lejon të humbisni fokusin. Kini parasysh këto rregulla:

Kërkesa duhet të jetë sa më e qartë dhe sa më logjike. Duhet të dish çfarë kërkon.

Nevojat e biznesit në fazën e financimit duhet të jenë të qarta.

Nevojat kryesore që ka biznesi të thuhen në fund të prezantimit.

Mbajtja e kontaktit me sy përcjell interes.

Nëse nuk e dini përgjigjen tregohuni të sinqertë.

Anëtarët e jurisë që ju dëgjojnë mund të mos jenë teknicienë të fushës.

Përgatituni për një kohë të caktuar.

Gjatë prezantimit sigurohuni që të keni disa të dhënat e caktuara.

Investitori e di që në startup gjërat nuk shkojnë mirë në disa raste. Frika më e madhe është kur ai e nuhat momentin kur ju nuk dini diçka.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0