Tani birrën mund ta paguani me kartë krediti - Business Magazine Albania

Tani birrën mund ta paguani me kartë krediti


Një makinë automatike revolucionare birre paguaj-dhe-ik do të zvogëlojë rradhët nëpër bare.

Kjo është pompa e parë në botë që lejon konsumatorët të përdorin karta krediti në një ekran me prekje dhe të mbushin një gotë me birrë në më pak se 60 sekonda.

tani-birren-mund-ta-paguani-karte-krediti-businessmag

Produkti inovativ “Pay@Pump”, i dizenjuar nga gjigandi i kartave të kreditit Barclaycardshkurton kohën e shërbimit të një birre nga 12 minuta në 2/3.

Ky prototip po testohet në një bar në qendër të Londrës, nuk është çudi duke marr parasysh sa shumë e duan alkolin anglezët.

tani-birren-mund-ta-paguani-karte-krediti-businessmag

“Kur njerëzit na treguan se koha e pritjes është një nga mërzitjet më të mëdha kur uleshin në një bar, ne menduam që t’i ndihmonin duke gjetur një zgjidhje të thjeshtë,” ka thënë folësi i Barclaycard.

Pay@Pump mund të jetë zgjidhja e duhur dhe një win-win si për konsumatorët ashtu dhe për baret.

/Mirror

https://www.youtube.com/watch?v=JnqWx0F6qHo

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0