Starbucks po debuton dy pije të reja për sezonin e festave - Business Magazine Albania

Starbucks po debuton dy pije të reja për sezonin e festave

starbucks

Ky është sezoni  tashmë dhe kompanitë e mëdha nuk po humbasin kohë duke nxjerrë produkte speciale festash dhe artikuj të menusë, kjo përfshin edhe Starbucks.

Kompania do të debutojë kupat e saj të reja të festave më 2 nëntor dhe do t’i shtojë një kthesë të purpurt ngjyrës klasike jeshile dhe të kuqe, me katër variacione modelesh, të tilla si një filxhan me gërshërë dhe një filxhan me modele xhufkë, që synojnë të duken si stoli me shumë shkëlqim.

“Kur po shikonim tendencat e festave të këtij viti, ne vazhduam të shihnim ngjyra të ndezura, të guximshme dhe ngritëse”, tha Kristy Cameron, drejtore kreative në Starbucks, në një njoftim të kompanisë. “Kemi zbuluar se e purpurta krahas të kuqes dhe jeshiles të festës ngre ngjyrat tradicionale të festave dhe e bën të kuqen të duket edhe më e ndritshme”.

Disa pije gjithashtu po marrin një ndryshim këtë sezon. Një çaj me qumësht tërshëre me kek me xhenxhefil të akullt, i përshkruar si “nota buke me xhenxhefil, një përzierje komode e erëzave të çajit dhe qumësht kremoz”,  po bën debutimin e tij. Klientët mund të zgjedhin gjithashtu një version të nxehtë.

Një tjetër pije e re që vjen në menutë këtë vit, për paletat më aventureske, është Oleato Gingerbread Oatmilk Latte, e cila përdor Espresso Blonde të kompanisë me bukë xhenxhefili dhe qumësht tërshërë në avull, dhe më pas injektohet me vaj ulliri ekstra të virgjër Partanna.

Të preferuarat e sezonit të festave të kaluara po kthehen, përkatësisht Caramel Brulée Latte, Chestnut Praline Latte dhe Iced Sugar Cookie Almond Milk Latte.

Ndërsa Starbucks nuk po debuton me ndonjë produkt të ri ushqimor për pushime, zgjedhjet e njohura sezonale, duke përfshirë Cranberry Bliss Bar, Gingerbread Loaf, Peppermint Brownie Cake Pop, Snowman Cookie dhe Sugar Plum Cheese Danish, po kthehen të gjitha.

 

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0