Sondazh për Facebook - Si duket një përdorues shqiptar i Facebook?

Sondazh për Facebook: Si duket një përdorues shqiptar i Facebook?



Cili është imazhi i një përdoruesi shqiptar të Facebook-ut! Sondazh për Facebook i organizuar për herë të parë në Shqipëri.

Merrni pjesë në hulumtimin tonë në internet. Si duket një përdorues shqiptar në Facebook? Sa kohë shpenzon ai në rrjet? Cilat janë zakonet dhe rutina e tij e përditshme?Përgjigjet për këto pyetje dhe shumë më tepër do të jepen pas realizimit të studimit të parë në lidhje me përdorimin e Facebook në Shqipëri.

“Ne jemi duke inkurajuar të gjithë përdoruesit e Facebook për të shpenzuar pak nga koha e tyre dhe për të na ndihmuar të gjejmë të dhëna relevante që mund portretizojnë statusin aktual të përdorimit të Facebook në Shqipëri. Për ta, ky do të jetë një kontribut i vogël për komunitetin por do të jetë një ndihmë e madhe për ne “, – thotë Gerti Boshnjaku, nga ekipi hulumtues.

Sondazhi për Facebook mund të gjendet në linkun e mëposhtëm:

SONDAZHI PËR FACEBOOK

Rezultatet do të jepen premierë në ALLWEB, konferenca e Marketing-ut Dixhital, e cila do të mbahet më 20 tetor,Tirana Business Park. Pas kësaj, rezultatet do të publikohen për përdorim më të gjerë.

Çdo i anketuar mund të bëhet fitues i një bilete për konferencën. Ato që do të përzgjidhen, me zgjedhje të rastësisshme, do të informohen jo më vonë se 5 ditë para konferencës.

Gjithsej do jenë 5 pjesëmarrës me fat në hulumtim, të cilët do të marrin nga një biletë për konferencën e parë të Marketing-ut Dixhital në Tiranë – Allweb.

Për më shumë informacion në lidhje me konferencën, ju lutem vizitoni allweb.al.

# # # # #

Nëse keni pyetje, ju lutem mos hezitoni të kontaktoni në marketing@newmedia.al

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0