Sondazh për Facebook: Si duket një përdorues shqiptar i Facebook?



Cili është imazhi i një përdoruesi shqiptar të Facebook-ut! Sondazh për Facebook i organizuar për herë të parë në Shqipëri.

Merrni pjesë në hulumtimin tonë në internet. Si duket një përdorues shqiptar në Facebook? Sa kohë shpenzon ai në rrjet? Cilat janë zakonet dhe rutina e tij e përditshme?Përgjigjet për këto pyetje dhe shumë më tepër do të jepen pas realizimit të studimit të parë në lidhje me përdorimin e Facebook në Shqipëri.

“Ne jemi duke inkurajuar të gjithë përdoruesit e Facebook për të shpenzuar pak nga koha e tyre dhe për të na ndihmuar të gjejmë të dhëna relevante që mund portretizojnë statusin aktual të përdorimit të Facebook në Shqipëri. Për ta, ky do të jetë një kontribut i vogël për komunitetin por do të jetë një ndihmë e madhe për ne “, – thotë Gerti Boshnjaku, nga ekipi hulumtues.

Sondazhi për Facebook mund të gjendet në linkun e mëposhtëm:

SONDAZHI PËR FACEBOOK

Rezultatet do të jepen premierë në ALLWEB, konferenca e Marketing-ut Dixhital, e cila do të mbahet më 20 tetor,Tirana Business Park. Pas kësaj, rezultatet do të publikohen për përdorim më të gjerë.

Çdo i anketuar mund të bëhet fitues i një bilete për konferencën. Ato që do të përzgjidhen, me zgjedhje të rastësisshme, do të informohen jo më vonë se 5 ditë para konferencës.

Gjithsej do jenë 5 pjesëmarrës me fat në hulumtim, të cilët do të marrin nga një biletë për konferencën e parë të Marketing-ut Dixhital në Tiranë – Allweb.

Për më shumë informacion në lidhje me konferencën, ju lutem vizitoni allweb.al.

# # # # #

Nëse keni pyetje, ju lutem mos hezitoni të kontaktoni në [email protected]

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale