Si të sillesh si një profesionist dhe të shikosh startup-in tënd të përparojë! - Business Magazine Albania

Si të sillesh si një profesionist dhe të shikosh startup-in tënd të përparojë!

startup

Një sipërmarrës, ka një qëllim: të rrisë një startup, një markë, që ndikon shumë njerëz me zgjidhjet dhe shërbimet e tyre. Kjo përfshin detyra të shumta, nga ndërtimi i një produkti, menaxhimi dhe punësimi i një ekipi, gjetja e investitorëve dhe krijimi i një baze klientësh. Shumica e njerëzve e urrejnë rrjetëzimin, sepse rrallë takojnë njerëz të përshtatshëm për ta dhe shpesh u duket si humbje kohe.

Për të shfrytëzuar sa më shumë takimet, ose konferencat e ardhshme, mjafton të ndiqni disa praktika kryesore, duke e parë rrjetëzimin si një burim mundësish dhe jo si një humbje kohe.

Rrjeti është i pakëndshëm për të gjithë

Studime dhe koncepte të ndryshme në psikologjinë sociale dhe neuroshkencën njohëse zbuluan se kur takojmë njerëz të rinj, truri ynë vlerëson në mënyrë të pandërgjegjshme nëse na pëlqejnë, apo përbëjnë një kërcënim. Kjo ndodh në disa sekonda dhe është arsyeja pse një përshtypje e parë pozitive është kaq e rëndësishme.

Çfarë mund të bëni për t’u lidhur mirë me të gjithë njerëzit që takoni? Jini proaktiv dhe filloni bisedën në vend që të prisni që ata ta bëjnë këtë. Tregojuni atyre se jeni të hapur për t’i takuar me gjuhën e trupit të hapur, një buzëqeshje dhe një vështrim të ngrohtë në sytë e tyre. Është kaq e thjeshtë dhe jo verbale, mund të krijojë një përvojë më të mirë për të dy dhe mund të jetë fillimi i një miqësie të shkëlqyer ose partneritet biznesi.

– Vendosni qëllimet se përse do i takoni këta njerëz

Shumica e njerëzve nuk mendojnë se network-u funksionon për ta, sepse nuk vendosin një qëllim për ata me të cilët duan të takohen. Përpara se të shkoni në një konferencë, kontrolloni nëse tema, folësit dhe lloji i pjesëmarrësve janë njerëz në industrinë tuaj, me të cilët dëshironi të njiheni. Pastaj, përpiquni të zbuloni se kush do të jetë atje dhe vendosni një synim për të paktën dy persona që duhet të takoni në konferencë. Sigurohuni që të bëni atë që është e nevojshme për t’i përmbushur ata dhe sigurohuni që nuk do të dilni nga dhoma përpara se ta bëni këtë. Pastaj, në kohën kur të largoheni nga konferenca, ndjeni se keni shpenzuar një kohë cilësore. Mos harroni të ndiqni më tej bisedën me ata që keni takuar.

– Krijoni “skuadrën tuaj të eventeve”

Zakonisht në konferenca, mund të njohim disa njerëz nga e kaluara, apo të takojmë njerëz të rinj. Për të takuar njerëzit që dëshironi të njihni, duhet të jeni kudo dhe të shihni gjithçka. Por si? Duke krijuar “skuadrën tuaj të eventeve” që do të rrisë shanset për t’u lidhur me njerëzit e duhur.

Mund ta bëni me pak planifikim, shumë vullnet të mirë dhe dy faza.

Faza 1 : Çdo person që takoni, qoftë një i njohur i ri, apo një mik i vjetër, në një moment të bisedës, pyetini ata: “Kë jeni të interesuar të takoni në këtë konferencë? Unë mund t’i shoh/njoh ata dhe mund t’ju prezantoj dy”.

Faza 2 : Pastaj, ata mund t’ju bëjnë të njëjtën pyetje. Nëse jo, thjesht thoni: “Meqë ra fjala, po kërkoj të lidhem me njerëzit në sektorin nëse hasni dikë, ju lutemi na prezantoni.” Ata zakonisht do të thonë “Po, sigurisht!”

Si përfundim, zotërimi i artit të rrjetëzimit në konferenca nuk ka të bëjë vetëm me pjesëmarrjen në evente, por me planifikimin strategjik të lëvizjeve tuaja dhe vendosjen e qëllimeve të qarta. Duke qenë proaktiv, duke nisur biseda dhe duke u lidhur me të tjerët, ju mund ta transformoni rrjetin nga një humbje kohe e perceptuar në një mjet të fuqishëm për rritje profesionale.

Mbani mend: Të gjithë në konferencë, si ju, kërkojnë lidhje domethënëse. Me një qasje të zhytur në mendime, ju mund ta bëni përvojën tuaj të konferencës vërtet ndikuese. Përqafoni këto teknika dhe le të jenë konferencat tuaja të ardhshme, jo vetëm evente, por gurë kilometrikë drejt suksesit tuaj profesional dhe rritjes së kompanisë.

entrepreneur.com

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0