Si të shisni gjithçka » Business Magazine Albania – Media Dixhitale dedikuar Sipërmarrjes
Përditësuar së fundmi: 13/07/2019

Si të shisni gjithçka

Share
nga Eridon Elshani
Kor 13, 2019
-Manages Business Mag Kosovo -Studies Philosophy at University of Prishtina
lexo me teper >

Nga Geoffrey James, kontribues në INC

Sipas Amazon, ka mbi 100,000 libra të shkruara rreth shitjeve dhe natyrisht që është e pamundur të lexohen të gjitha. Për fat të mirë, unë kam kaluar 15 vitet e fundit duke intervistuar ekspertë të shitjes, shkencëtarë dhe neuroshkencëtarë që studiojnë shitjen. Tani do të ndaj thelbin e asaj që mësova.

Në shitje dhe marketing janë tre aftësi kryesorë që duhet t’i mësoni:

  1. Krijoni besim

Paratë dhe mallrat luajnë rol vetëm atëherë kur shitësi dhe blerësi i besojnë njëri-tjetrit. Besimi krijohet në tri mënyra: përmes teknologjisë (si Amazon), ligjërisht (përmes rregullave ligjore) ose personalisht (përmes raporteve dhe lidhjeve personale).

  1. Lidheni atë që po e shisni me dëshirat e klientit

Qeniet njerëzore dëshirojnë kënaqësi dhe kërkojnë të shmangin dhimbjen. Klientët do të shpenzojnë paratë e tyre për produktin tuaj sapo të binden se ekziston një gjasë e madhe që rezultati i bashkëpunimit me ju do të sjellë më shumë kënaqësi dhe më pak dhimbje për ta.

  1. Pyetni klientët që të marrin një vendim

Tani që ju keni hedhur themelet, “mbylleni marrëveshjen” duke thënë diçka që i lejon klientit të konfirmojë vendimin e tij për të bashkëpunuar me ju.

Nëse keni bërë një punë të jashtëzakonshme në 1) krijimin e besimit dhe 2) lidhjen e produktit tuaj me dëshirat e klientit, klienti mund të thotë: “E dua produktin tuaj!”. Madje, para se të përpiqeni ta mbyllni shitjen. Në këtë rast, pyetini ata nëse duan diçka tjetër përveç asaj që tashmë e kanë blerë.

Kryesorja: Ju gjithmonë duhet të bëni pyetje.