Si të shisni gjithçka


Nga Geoffrey James, kontribues në INC

Sipas Amazon, ka mbi 100,000 libra të shkruara rreth shitjeve dhe natyrisht që është e pamundur të lexohen të gjitha. Për fat të mirë, unë kam kaluar 15 vitet e fundit duke intervistuar ekspertë të shitjes, shkencëtarë dhe neuroshkencëtarë që studiojnë shitjen. Tani do të ndaj thelbin e asaj që mësova.

Në shitje dhe marketing janë tre aftësi kryesorë që duhet t’i mësoni:

  1. Krijoni besim

Paratë dhe mallrat luajnë rol vetëm atëherë kur shitësi dhe blerësi i besojnë njëri-tjetrit. Besimi krijohet në tri mënyra: përmes teknologjisë (si Amazon), ligjërisht (përmes rregullave ligjore) ose personalisht (përmes raporteve dhe lidhjeve personale).

  1. Lidheni atë që po e shisni me dëshirat e klientit

Qeniet njerëzore dëshirojnë kënaqësi dhe kërkojnë të shmangin dhimbjen. Klientët do të shpenzojnë paratë e tyre për produktin tuaj sapo të binden se ekziston një gjasë e madhe që rezultati i bashkëpunimit me ju do të sjellë më shumë kënaqësi dhe më pak dhimbje për ta.

  1. Pyetni klientët që të marrin një vendim

Tani që ju keni hedhur themelet, “mbylleni marrëveshjen” duke thënë diçka që i lejon klientit të konfirmojë vendimin e tij për të bashkëpunuar me ju.

Nëse keni bërë një punë të jashtëzakonshme në 1) krijimin e besimit dhe 2) lidhjen e produktit tuaj me dëshirat e klientit, klienti mund të thotë: “E dua produktin tuaj!”. Madje, para se të përpiqeni ta mbyllni shitjen. Në këtë rast, pyetini ata nëse duan diçka tjetër përveç asaj që tashmë e kanë blerë.

Kryesorja: Ju gjithmonë duhet të bëni pyetje.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale