Si të shisni gjithçka - Business Magazine Albania

Si të shisni gjithçka

~3 minuta lexim


Nga Geoffrey James, kontribues në INC

Sipas Amazon, ka mbi 100,000 libra të shkruara rreth shitjeve dhe natyrisht që është e pamundur të lexohen të gjitha. Për fat të mirë, unë kam kaluar 15 vitet e fundit duke intervistuar ekspertë të shitjes, shkencëtarë dhe neuroshkencëtarë që studiojnë shitjen. Tani do të ndaj thelbin e asaj që mësova.

Në shitje dhe marketing janë tre aftësi kryesorë që duhet t’i mësoni:

  1. Krijoni besim

Paratë dhe mallrat luajnë rol vetëm atëherë kur shitësi dhe blerësi i besojnë njëri-tjetrit. Besimi krijohet në tri mënyra: përmes teknologjisë (si Amazon), ligjërisht (përmes rregullave ligjore) ose personalisht (përmes raporteve dhe lidhjeve personale).

  1. Lidheni atë që po e shisni me dëshirat e klientit

Qeniet njerëzore dëshirojnë kënaqësi dhe kërkojnë të shmangin dhimbjen. Klientët do të shpenzojnë paratë e tyre për produktin tuaj sapo të binden se ekziston një gjasë e madhe që rezultati i bashkëpunimit me ju do të sjellë më shumë kënaqësi dhe më pak dhimbje për ta.

  1. Pyetni klientët që të marrin një vendim

Tani që ju keni hedhur themelet, “mbylleni marrëveshjen” duke thënë diçka që i lejon klientit të konfirmojë vendimin e tij për të bashkëpunuar me ju.

Nëse keni bërë një punë të jashtëzakonshme në 1) krijimin e besimit dhe 2) lidhjen e produktit tuaj me dëshirat e klientit, klienti mund të thotë: “E dua produktin tuaj!”. Madje, para se të përpiqeni ta mbyllni shitjen. Në këtë rast, pyetini ata nëse duan diçka tjetër përveç asaj që tashmë e kanë blerë.

Kryesorja: Ju gjithmonë duhet të bëni pyetje.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“20 vjet nga tani ne do të jemi më të zhgënjyer për gjërat që nuk bëmë, sesa nga gjërat që bëmë. Eksploro, ëndërro, zbulo...”
— Mark Twain
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0