Si të rritet bashkëpunimi ndërmjet universiteteve dhe industrisë - Business Magazine Albania

Si të rritet bashkëpunimi ndërmjet universiteteve dhe industrisë


Bashkëpunimet midis universiteteve dhe industrisë u kanë dhënë jetë shumë zbulimeve ndër vite.

Ka shembuj të shkëlqyeshëm të një bashkëpunimi të frytshëm midis universiteteve, partnerëve të industrisë dhe bizneseve të vogla. Shumë ide nga hulumtimet në universitete janë vënë në përdorim përmes bashkëpunimit midis universiteteve dhe kompanive.

Përpjekjet për të gjetur zgjidhje për sfida komplekse sociale, mjedisore dhe ekonomike – për shembull, në energji, mjedis, shëndetësi ose siguri – kanë kërkuar gjithnjë e më shumë bashkëpunim midis universiteteve dhe industrisë sepse pak organizata kanë aftësinë e brendshme për të dhënë rezultate më vete.

Universitetet, akademikët dhe financuesit e tyre gjithashtu dëshirojnë të shohin rezultatet e hulumtimit të tyre të realizuar në praktikë. Ekziston një prirje midis grupeve aktuale të studentëve për të eksploruar karrierat në sipërmarrje, shpesh me fokus në ndërmarrjet shoqërore.

Një grup ekspertësh të teknologjisë u takuan kohët e fundit në Tianjin, Republika e Popullit të Kinës, në Takimin Vjetor të Forumit Ekonomik Botëror të Kampionëve të Ri dhe identifikuan një numër të sfidave dhe mundësive të përbashkëta që garantojnë hulumtime dhe diskutime të mëtejshme.

Universitetet duhet të mbështesin talentet e tyre

Bashkëpunimi universitet-industri kërkon një menaxhim të kujdesshëm dhe mund të sjellë shumë përfitime. Këto përfshijnë një rrjedhë të dyanshme të ideve: dhe ato gjithashtu mund t’i japin shtysë hulumtimeve të ndryshme.

Disa universitete, si Imperial College London, u themeluan me misionin për të realizuar hulumtimin më të mirë të mundshëm, për të dhënë mësime të shkëlqyera dhe për të zbatuar idetë në praktikë. Imperial punon në partneritet me më shumë se 500 kompani dhe ka partneritete me korporata për të menaxhuar të gjitha aspektet e marrëdhënieve, përfshirë IP dhe transferimin e teknologjisë. Bashkëpunimi me industrinë dhe formimi i ndërmarrjeve të reja është ngulitur në kulturën e tij.

Industria duhet të futet në shkencat shoqërore

Martha Crago, zv / drejtore e hulumtimit dhe inovacionit në Universitetin McGill, Canada, tha: “Shkencat shoqërore kanë një rol të dyfishtë. Ka studiues, puna e të cilëve bëhet bazë për produkte, procese ose shërbime inovative. Këto hulumtime shpesh nuk reklamohen për shkak të mungesës së familjaritetit ose kulturës për ta bërë këtë, por puna e tyre në ndikimin shoqëror të inovacionit teknologjik me ritme të shpejta është bërë thelbësore në botën e sotme.”

Shkencat shoqërore kanë një rol të rëndësishëm në adresimin e nevojave teknike të sektorit juridik përmes inteligjencës artificiale. Gjithashtu, shkencat e sjelljes janë shumë të rëndësishme për biznesin.

Weforum.org

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0