Si të kuptoni që ju mungojnë cilësitë bazike të një lideri?
Përditësuar së fundmi: 25/11/2019

Si të kuptoni që ju mungojnë cilësitë bazike të një lideri?

Share
nga Ornela Trupja
Nën 25, 2019

Udhëheqja! Të gjithë e dëshirojnë atë, por jo të gjithë mund të jenë udhëheqës të mirë. Të jesh një lider apo udhëheqës nuk është e lehtë. Nuk është një lojë, por përgjegjësi, e cila edhe paguhet.

Por si një udhëheqës, puna juaj nuk është vetëm të udhëhiqni. Ju duhet të jeni frymëzues për ta.

Vendimet e drejta çojnë në sukses të madh, por vendimet e këqija kanë një ndikim të madh në dinamikën e përgjithshme të vendit të punës. Performanca e njerëzve të tjerë në ekipin ose kompaninë tuaj është një reflektim i qëndrimit dhe aftësive tuaja. Është detyrë e një drejtuesi të vendosë se kush do të kryejë një detyrë të caktuar, t’i caktojë më shumë përgjegjësi dikujt, ose kush do t’i bashkohet apo largohet nga ekipi. Një pjesë e punës suaj është të gjeni udhëheqës të tjerë dhe t’i motivoni njerëzit të jenë ambiciozë, të ndërmarrin rreziqe dhe të jenë përgjegjës për suksesin e tyre në karrierë.

Në mënyrë që të bëni të gjitha këto detyra me sukses dhe të jeni udhëheqësi më i mirë i ekipit tuaj, duhet të dini nëse i keni të gjitha cilësitë e një udhëheqësi të mirë apo jo. Shumë shenja tregojnë cilësitë tona të udhëheqjes, por ne zakonisht i anashkalojmë ato. Drejtuesit e mirë kanë cilësi të tilla si ndershmëria, komunikimi, besimi, përkushtimi, qëndrimi pozitiv, aftësia për të frymëzuar, e shumë të tjera. Të jesh një udhëheqës i mirë është çështje e rritjes dhe përparimit. Ju evoluoni me çdo vendim që merrni dhe detyrë që keni përfunduar. Njohja e cilësive që ju mungojnë ju lejon të zhvilloni një strategji për të përmirësuar veten dhe të bëheni më të mirë dhe të arrini potencialin tuaj të plotë.

Lexo: Po kërkoni punonjësin ideal? Ja cilësitë që e dallojnë nga të tjerët

Ja si të kuptoni që po ju mungojë cilësitë bazike të një lideri

Mungesa e empatisë
Ne jetojmë në epokën, ku empatia konsiderohet një shenjë e dobësisë. Pavarësisht nga roli ynë në punë ose statusi i përgjithshëm socioekonomik, ne jemi njerëz dhe kujdesi për të tjerët është ajo që ju bën të jeni një person i mirë dhe një udhëheqës i shkëlqyer. Njerëzit i respektojnë ata që tregojnë se janë të interesuar dhe kjo është arsyeja pse mungesa e empatisë është një nga shenjat më të dalluara të aftësive të dobëta drejtuese. Ju mund të tregoni empati në shumë mënyra: të keni një sens humori, tregoni anën tuaj më të dobët, merrni parasysh ndjenjat e dikujt dhe përpiquni t’i shihni gjërat nga këndvështrimi i tyre. Kjo është një mënyrë e shkëlqyer për të ndërtuar ura, në vend që t’i shkatërroni ato.

Mungesa e vizionit
Aftësitë e mira drejtuese kërkojnë që të jeni të qartë në atë që kërkoni. Mungesa e vizionit është një nga armiqtë më të këqij të çdo udhëheqësi. Ju duhet të dini drejtimin, ku duhet të kalojnë  detyrat dhe projektet. Drejtuesit, të cilëve u mungon vizioni, zakonisht përballen me kaos dhe konfuzion në vendin e punës. Për të kapërcyer këtë problem, duhet të praktikoni vendosmëri. Merrni kohë për të krijuar një plan për projektet tuaja. Bëhuni krijues, përpiquni të eksperimentoni në mënyrë që të gjeneroni më shumë ide.

Unë, unë, unë
Një shenjë kryesore e një udhëheqjeje të keqe është kur një person i bën ato gjithçka në lidhje me vetveten. Sigurisht, si drejtues, ju duhet të shprehni idetë dhe krijimtarinë tuaj, por një pjesë e punës tuaj është të inkurajoni të tjerët të bëjnë të njëjtën gjë. Mos bëni gjithçka për veten tuaj dhe mos shmangni vjedhjet e dikujt. Si ta kapërceni këtë problem? Nuk është aq e vështirë:

  • Komplimentoni një punonjës për një punë të bërë mirë
  • Pranoni idetë e dikujt
  • Krijoni një plan mësimi zyrtar ose joformal ose planin e zhvillimit të lidershipit për menaxherët që aspirojnë

Nëse vazhdimisht kontrolloni gjithçka bëjnë punonjësit tuaj, kjo tregon se nuk u besoni atyre. Mikromenaxhimi nuk është vetëm stresues për punonjësit, por edhe për veten tuaj. Një karakteristikë e mahnitshme e drejtuesve ose menaxherëve të mirë është se ata e dinë se besimi i stafit është i rëndësishëm nëse dëshironi që ata të kryejnë punën e tyre mirë. Kjo është e thjeshtë, nëse e kaloni kohën më të madhe duke kontrolluar çdo gjë, nuk përqëndroheni te projektet dhe problemet më të kërkuara. Plus, njerëzit nuk mund të lulëzojnë nëse vazhdimisht ndjehen të papërshtatshëm. Kini më shumë besim tek punonjësit tuaj dhe lejoni që ata të kryejnë detyrat e tyre pa mikromenaxhimin e tyre. Do të jetë më e lehtë edhe për ju.

Mungesa e komunikimit
Asnjëherë mos e nënvlerësoni fuqinë e komunikimit të mirë. Në fakt, përfitimet e komunikimit shkojnë deri aty sa mungesa e tij ose tjetërsimi i vetvetes nga të tjerët konsiderohet një nga simptomat më të forta të depresionit. Si drejtues, puna juaj rrotullohet rreth aftësisë për të komunikuar. Anëtarët ose punonjësit e stafit tuaj nuk mund ta dinë vizionin tuaj për të ardhmen, projektet e ardhshme dhe planet e veprimit nëse nuk i komunikoni qartë ato synime. Sigurohuni që anëtarët e ekipit tuaj të jenë të Përditësuar duke i informuar rregullisht për gjithçka.

Mungesa e përulësisë
Askush nuk është perfekt! Ne bëjmë gabime gjatë gjithë kohës, por janë të rrallë ata që i pranojnë. Një shenjë e një udhëheqjeje të keqe është refuzimi të pranoni se jeni gabim, pavarësisht rrethanave. Praktikoni përulje dhe mos veproni sikur dini gjithçka ose jeni të pagabueshëm. Një kombinim ideal është të jesh i përulur, por gjithëpërfshirës në të njëjtën kohë. Merrni përgjegjësi për gabimet tuaja në mënyrë që t’i paraqisni ato si një moment mësimor për t’i inkurajuar të tjerët të mos i përsërisin ato. Tregoni respekt për të gjithë dhe ndërtoni marrëdhënie me stafin tuaj bazuar në ndershmërinë dhe respektin e ndërsjellë.

Lexo: Punonjësit kanë frikë t’ju tregojnë të vërtetën?! Ja se si t’i inkurajoni ata

Shmangia e konfrontimit
Shmangia e konfrontimit me çdo kusht ju bën të dukeni të dobët dhe ka shanse që punonjësit tuaj shpejt nuk do t’ju konsiderojnë me autoritet. Në mënyrë ideale, duhet të ballafaqoheni me çështjet tuaja dhe nëse ndodh një problem me anëtarët e stafit, mos kini frikë të përballeni. Me  një bisedë të ndershme përfitoni si ju, edhe anëtarët e stafit tuaj. Kjo është më efektive sesa fshehja e një  problem. Një udhëheqës i mirë është ai që nuk ka frikë të përballet me problemet.

Movation Grind



Evente