Si të kuptoni nëse keni zgjedhur idenë ideale për startup - Business Magazine Albania

Si të kuptoni nëse keni zgjedhur idenë ideale për startup

Është një fakt empirik që shumica e startup-eve dështojnë. Në fakt, sa më inovative ideja juaj e stratup-it, aq më të larta janë shanset për dështim. Sipas Burea of Labor Statistics, dy në dhjetë biznese të reja dështojnë në vitin e parë të funksionimit dhe gjashtë nga dhjetë nuk e arrijnë dhjetë vjetorin e tyre. Sidoqoftë, nëse llogarisni vetëm startup-ët inovativë, sipas projektit Startup Genome, numri i ndërmarrjeve të reja të dështuara rritet në raportin e frikshëm prej 11 nga 12. Kjo statistikë e bën mjaft të qartë se është e domosdoshme të përpiqeni të kuptoni nëse keni idenë e duhur për startup, përpara se të angazhoni plotësisht veten dhe burimet tuaja në mënyrë që të minimizoni shanset që të humbni kohën dhe përpjekjen tuaj për diçka që është e thënë të dështojë nga fillimi.

Problemi qëndron se nëse planifikoni të bëni diçka vërtet të re dhe të paprovuar, asnjë ekspert në botë nuk do të jetë në gjendje t’ju thotë nëse do të funksionojë apo jo. Rrjedhimisht, varet nga ju që të bëni punën dhe të vërtetoni idenë tuaj sa më shpejt dhe sa më me efikasitet të jetë e mundur.

I ashtuquajturi eksperiment i vlefshmërisë është kaq thelbësor për startup-et e fazave të hershme saqë ato po bëhen standarde të industrisë. Pak investitorë modern të startup-eve do t’i kushtonin vëmendje ideve tuaja të aplikacioneve nëse nuk keni ndonjë formë prove empirike që po lëvizni në drejtimin e duhur drejt përshtatjes së tregut me produktet.

Qëllimi juaj është i thjeshtë, të përcaktoni nëse problemi që po zgjidhni ekziston në realitet dhe nëse zgjidhja që po planifikoni të zbatoni është e zbatueshme. Dhe dëshmia më bindëse për të dy është kalimi i parave dorë më dorë.

Lexoni: Ekosistemi i startup-eve në Shqipëri “takohet online”

Kryesorja është ta bëni këtë me sasinë minimale të mundshme të burimeve, përpjekjeve dhe kohës. Do t’ju duhet të krijoni një prototip të testueshëm dhe të përpiqeni të gjeneroni shitje. Sidoqoftë, edhe një prototip funksional për një ide inovative mund të jetë mjaft i kushtueshëm dhe ka shumë që mund të bëni për të vërtetuar idenë tuaj fillestare. Ndiqni këto katër hapa:

Hapi i parë është të përkufizoni ofertën tuaj dhe ta paraqisni atë. Mund të krijoni një landing page ose një prezantim nëse do të shisni personalisht.

Hapi i dytë është të gjeni SMZ-në tuaj – segmenti juaj minimal i zbatueshëm. Njerëzit që kanë problemin e saktë që po përpiqeni të zgjidhni dhe të cilët zakonisht mund të arrihen në mënyrë të ngjashme. Ju duhet të jeni në gjendje të shisni të njëjtën zgjidhje në një segment mjaft të gjerë tregu. Përshtatja e zgjidhjes suaj për nevojat e secilit klient nuk është e një model, ju jeni një startup, jo një zyrë këshillim dhe startup-et duhet të jenë të modeluara.

Hapi i tretë është që të përpiqeni të drejtoni presales. Kontaktoni me njerëzit në SMZ-në tuaj, postoni në grupe të mediave sociale ose forume ku këta njerëz ka të ngjarë të jenë, madje zhvilloni fushata reklamash në shkallë të vogël të synuara mirë për të vlerësuar interesin. Nëse shitjet nuk janë aspak të mundshme, përpiquni të mbledhni postat elektronike të klientëve tuaj potencialë me premtimin se do t’i kontaktoni ata pasi të keni një prototip të mirëfilltë. Sidoqoftë, kini parasysh se njerëzit kanë më shumë gjasa t’ju japin emailin e tyre, sesa paratë e tyre (veçanërisht nëse jeni duke biseduar me ta personalisht).

Nëse jeni duke shitur personalisht, mund të jetë një ide e mirë të bëni disa pyetje intervistuese kundrejt klientit përpara se të përpiqeni të shisni zgjidhjen tuaj.

Hapi i fundit është të intervistoni klientët tuaj në mënyrë që të grumbulloni reagime. Nëse rezultatet tuaja nuk janë ato që prisnit, ose përsërisni ofertën tuaj ose ndryshoni SMZ-të tuaj në varësi të reagimeve dhe përsërisni të gjithë procesin derisa të keni prova të mjaftueshme që zgjidhja juaj zgjidh një problem për të cilin klientët kanë nevojë dhe për fat të mirë paguajnë.

Ndërsa kaloni këtë proces, sigurohuni që të sfidoni supozimet tuaja. Mos u përpiqni të ndikoni shumë tek klientët tuaj, mos ushtroni presion për një zgjidhje pa vërtetuar nevojën për të. Në vend të kësaj, veproni më shumë si një shkencëtar që përpiqet të zbulojë të vërtetën duke formuluar dhe testuar hipoteza.

Po aq e rëndësishme është të përpiqeni të mos lidheni shumë me idenë tuaj fillestare. Qëllimi i eksperimentit është ta sfidojë atë dhe ta riformojë në diçka më të përshtatshme për realitetin.

Për ta përmbledhur, përpara se të angazhoheni për të ndërtuar startup-in tuaj të ri inovativ, vërtetoni idenë tuaj përmes:

  • Përcaktimit të ofertës suaj.
  • Përcaktimi i segmentit tuaj minimal të zbatueshëm të klientëve.
  • Shitjet paraprake
  • Mbledhja e komenteve dhe vlerësimi i rezultateve tuaja.

FORBES

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0