Bota është më e ngarkuar sot se kurrë më parë, që do të thotë se konsumatorët janë të bombarduar nga mesazhet e marketingut gjatë gjithë ditës. Me themeluesit dhe CEO-t të cilët po luftojnë për t’u dalluar në tregun konkurrues të sotëm. Ndërsa instinkti natyror është thjesht të bëhesh më i zhurmshëm, por shpesh këshillohet që të bësh një hap prapa është më e dobishme për të rritur dukshmërinë e markës suaj. Do të shpjegojme pse funksionon kjo dhe do të zhytemi më thellë në atë se pse të qenit i qetë është më i rëndësishëm sot në marketing dhe si të filloni.
Vëmendje është çelësi i ri
Është e rëndësishme të kuptohet se markat sot po arrijnë shikueshmëri ndryshe nga 50 vjet më parë. Pse? Dr. Oliver Pott, flet për këtë në “DUKESHME”! Në vitin 1970, njerëzit merrnin afërsisht 500 mesazhe marketingu në ditë. Tani, të gjithë po marrin rreth 4000 mesazhe marketingu në ditë. Kjo është një rritje 8 herë. Konsumatorët janë tepër të stimuluar, saqë janë të desensibilizuar ndaj gjithë këtyre mesazheve, duke mbytur gati 90 për qind të bizneseve. Pott ndan se “në vend që të jesh gjithnjë e më i zhurmshëm, duhet të jesh më i qetë. Dukshmëria e zgjuar është ajo që është e qetë.” Për shembull, kur dëgjoni njerëz me zë të lartë në një dhomë, ata janë thjesht me zë të lartë, jo domosdoshmërisht më mirë apo më keq. Njerëzit e qetë mbajnë një nivel misteri dhe zakonisht flasin për t’i shtuar vlerë bisedës. Lajmi i mirë është se ju mund ta zbatoni këtë pa marrë parasysh se në cilën fazë të biznesit jeni.
Si të rrëmbeni dhe mbani vëmendjen e klientit tuaj
- Bëjeni atë të rëndësishme.
Kur biznesi juaj është i rëndësishëm, nuk ka të bëjë me numrin e syve në vitrinën tuaj. Për më tepër, rëndësia lidhet me atë se sa mirë mund të tërhiqni dhe konvertoni audiencën tuaj të synuar në një mënyrë kuptimplote. Kjo është shtylla më e lehtë për t’u vendosur pasi mund ta bëni veten të dukshëm në heshtje përmes shënjestrimit të medias.
Lexo: Arsyeja nr. 1 pse punëtorët tuaj mund të lënë punën
- Ndërtoni (ose huazoni) autoritet.
Autoriteti ndihmon në ndërtimin e besueshmërisë së industrisë tuaj duke rritur ndërgjegjësimin për markën tuaj. Ju dëshironi që konsumatorët t’i besojnë produktit/shërbimit tuaj menjëherë dhe të kuptojnë se ju i formësoni rregullat e industrisë tuaj. Në vitin 2022, konsumatorët janë në kërkim të një biznesi që bie në sy.
Shumë marka po marrin autoritet përmes marketingut me ndikim, partneriteteve ose studimeve të rasteve të përbashkëta. Autoriteti i ngrohtë është gjithashtu një gjë e re tani, dhe është një mënyrë e shkëlqyer për të filluar të përfitoni nga një treg më i vogël.
- Trego histori.
Tregimi i tregimeve është buka dhe gjalpi i biznesit tuaj dhe është thelbësor për ndërtimin e marrëdhënieve me audiencën tuaj. Mbi 10,000 vjet më parë, njerëzit po mësonin të tjerët duke treguar histori. Kjo është një nga mënyrat të preferuara jo vetëm për të tërhequr vëmendjen e konsumatorëve, por edhe për t’i mbajtur ata.
Nëse jeni të mbingarkuar nga marketingu në 2022, nuk jeni vetëm. Në vend që të rrisni buxhetin tuaj të reklamave për të dërguar më shumë mesazhe që mund të mos lexohen kurrë, përqendrohuni në rritjen e shikueshmërisë suaj inteligjente.inc
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.