Si të fitoni para në TikTok? Udhëzues i shpejtë për ta arritur këtë - Business Magazine Albania

Si të fitoni para në TikTok? Udhëzues i shpejtë për ta arritur këtë

Udhëzues

Nëse jeni të interesuar të fitoni para në TikTok, këtu janë mënyrat për ta bërë këtë dhe sa mund të fitoni përmes tij.

E konsideroni veten një person krijues, argëtues, me një talent të veçantë apo i zoti në një temë specifike? Ndoshta t’i tregosh botës aftësitë e tua në vallëzim, gatim, fotografi, ose thjesht mënyrën se si bën shaka përmes videove të shkurtra, mund t’ju ndihmojë të fitoni para në TikTok. Gjithashtu, kjo është një ide e shkëlqyer për të fituar para shtesë nga shtëpia.

TikTok është një aplikacion, i zhvilluar nga firma kineze e teknologjisë ByteDance, që ju lejon të regjistroni, modifikoni dhe shpërndani video të shkurtra, nga 15 deri në 60 sekonda, të cilave mund t’u shtoni efekte vizuale, këngë dhe efekte zanore.

Që nga fillimi i saj, kjo platformë ka ngjallur interesin e njerëzve për të eksploruar botën e videove, veçanërisht sepse ato mund të krijohen lehtësisht. Sipas SensorTower, TikTok mbetet në krye të aplikacioneve më të shkarkuara në vitin 2020 dhe në maj u rendit në vendin e parë në nivel global me më shumë se 111.9 milionë shkarkime.

Pra, nëse jeni krijues i përmbajtjes ose thjesht dëshironi t’i bëni njerëzit të qeshin, kjo mund të jetë një mundësi e shkëlqyer për të fituar të ardhura. Më pas, ne do t’ju tregojmë se si të fitoni para nga llogaria juaj TikTok dhe sa para mund të fitoni nga kjo platformë.

Si të fitoni para në TikTok?

1. Transmetimet live: përgatitni përmbajtje të vlefshme në përputhje me markën tuaj personale dhe bisedoni me ndjekësit tuaj në transmetime të drejtpërdrejta. Gjatë këtij aktiviteti “fansat” tuaj mund t’ju dërgojnë dhurata virtuale që i blejnë me sasi të caktuara monedhash.

Përdoruesit mund të blejnë 70 monedha për 19 pesos ose 350 për 95 pesos meksikane. Më vonë, këto monedha mund të shkëmbehen me dhurata dhe pasi t’ju dërgohen, ato shndërrohen në diamante që përkthehen në para të vërteta përmes PayPal. Është e rëndësishme të përmendet se për të bërë “lives” në këtë rrjet social, krijuesi duhet të ketë më shumë se një mijë ndjekës.

2. Çoni ndjekësit tuaj të TikTok në rrjete të tjera sociale: ky është një aplikacion mjaft i ri në të cilin ende nuk ka shumë krijues të vendosur dhe që po merr shumë vëmendje nga audienca. Kur merrni një sasi të konsiderueshme ndjekësish, mund t’i çoni në kanalin tuaj në Instagram ose YouTube, të cilat janë një lloj tjetër platforme ku mund të fitoni para gjithashtu.

3. Merrni sponsorë: një nga mënyrat se si krijuesit mund të fitojnë para është përmes sponsorëve dhe këto mund të merren përmes ekipit të fitimit të parave të TikTok, përmes një marke ose agjencie dhe madje edhe nga një kompani diskografike.

Lexoni: Të bësh miliona përmes TikTok. Ja se si kjo amerikane e arriti këtë?

Duke qenë një rrjet i ri social, shumë marka nuk janë të pozicionuara në të, ndaj disa janë në kërkim të krijuesve me një numër të konsiderueshëm ndjekësish për tema specifike. Mos harroni se ju gjithashtu mund të afroheni me ta.

Sa para më paguan TikTok?

Kursi i këmbimit dhe vlera e diamanteve që arrini të merrni përmes dhuratave në TikTok-in tuaj “live” është shumë e ndryshueshme, megjithatë, platforma do t’ju lejojë t’i shlyeni ato pasi të keni arritur një shumë minimale parash që është 100 dollarë, në të njëjtën mënyrë, aplikacioni do t’ju lejojë të shkëmbeni vetëm një mijë dollarë në javë.

Sipas informacioneve nga Business Insider, markat mund të paguajnë rreth 100 dollarë për 10,000 ndjekës për një postim të sponsorizuar. Po kështu, sipas një influencuesi të TikTok të intervistuar nga e njëjta media, norma mesatare për një sponsorizim në rrjetin social është 1-2 mijë dollarë për çdo 100,000 vizita.

Mos harroni se nëse doni të arrini fitim parash në çdo rrjet social, nevojitet një numër i konsiderueshëm ndjekësish, për këtë ju rekomandojmë të zgjidhni një temë që ju argëton ose për të cilën dini shumë dhe që ju lejon të gjeneroni përmbajtje të vlefshme në videot tuaja, njihni audiencën tuaj, ndërveproni me të dhe kuptoni atë, jini në përputhje me përmbajtjen tuaj si dhe keni një profil që është i lehtë për t’u mbajtur mend dhe për t’u gjetur.

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
1
1