Si të dimë nëse dikush ka paguar për shenjën e kaltër në Instagram? - Business Magazine Albania

Si të dimë nëse dikush ka paguar për shenjën e kaltër në Instagram?

Përdoruesit e Instagram kanë vënë re një valë ikonash (tick) të kaltra që shfaqen pranë një numri profilesh në platformë, duke i lënë njerëzit të hutuar se si miqtë e tyre arritën në atë që ishte rezervuar më parë për yjet e famshëm botërorë.

Përkatësisht, Instagrami së fundi ka ndjekur hapat e Twitter duke ofruar një shërbim abonimi mujor prej 11,99 dollarësh, të cilin abonentët marrin një profil të verifikuar.

Instagram ofron një shenjë të kaltër falas për figurat publike, duke përfshirë profesionistë të ndryshëm, gazetarë, influencues dhe të famshëm, si dhe markat që plotësojnë profilin e platformës dhe kërkesat e përshtatshmërisë.

Profilet e tyre duhet të jenë autentike, unike dhe domethënëse, “ato duhet të përfaqësojnë një person, markë ose entitet të njohur, shumë të kërkuar”.

“Ne shikojmë profilet që shfaqen në burime të shumta lajmesh dhe nuk e konsiderojmë përmbajtjen mediatike të paguar ose të sponsorizuar si burime rishikimi”, u tha nga Instagram.

Pasi të verifikohen, figurat publike, të famshëm dhe markat që plotësojnë disa kërkesa të profilit dhe përshtatshmërisë nuk mund të ndryshojnë emrin e përdoruesit në profilin e tyre, dhe as të transferohen në një profil tjetër.

Nga ana tjetër, është Meta Verified, një model i ri abonimi që lejon çdo përdorues të Instagramit të paguajë çdo muaj për një shenjë verifikimi.

Siç duket aktualisht, Instagram përdori të njëjtën ngjyrë dhe dizajn si për përdoruesit me pagesë ashtu edhe për ata që nuk paguajnë, gjë që e bën të vështirë dallimin tek përdoruesit.

Është e paqartë nëse Instagram do t’i bëjë apo jo të ndryshëm në të ardhmen, dhe Meta sugjeron se i ndihmon njerëzit të kenë më shumë mbrojtje kundër imitimit dhe u jep atyre qasje tek një “person i vërtetë” nëse hasin ndonjë problem.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0