Si ta bëni markën tuaj të paharrueshme?

Si ta bëni markën tuaj të paharrueshme?


Si ta bëni markën tuaj të paharrueshme?

Që para historisë së shkruar, njerëzit kanë qenë qënie të cilat tregonin histori. Për mijëvjeçarë, historitë na kanë treguar se si të mbijetojmë në këtë botë të egër. Aftësia për të dëgjuar dhe për të kujtuar një histori është padyshim pjesë e ADN-së sonë.

Në biznes, ne kujtojmë histori, sidomos ato që na ndihmojnë të kuptojmë më mirë veten tonë në botë. Reklamat, kompanitë dhe njerëzit që na ngelin më shumë në mendje, posedojnë histori të tilla.

Kjo është më e trishtueshme dhe ironike se sa kur pyetet, “Çfarë bën kompania juaj?” pjesa më e madhe e njerëzve nxjerrin pa dashje një fakt idiot si, “Ne bëjmë widget.” Ose, nëse punojnë në marketing, ata mund të thonë: “Ne jemi liderat e industrisë së widget.”

E mërzitshme. Shumë e mërzitshme.

Njerëzit, edhe ata “llafazanë”, e dinë se ata mund ta bëjnë kompaninë e tyre të duket interesante nëse do të dinin se si t’i shndërronin ato fakte të thjeshta në histori me kuptim.

Jo vetëm që mund ta bëni kompaninë tuaj të duke interesante, ju mund të ktheni shumë thjeshtë atë se çfarë bëni ju ose kompania juaj në një histori të cilën njerëzit do ta mbajnë mend për vite.

Dhe ata to t’ju kujtojnë ju gjithashtu, sepse u keni treguar një histori për t’u mbajtur mend.

Teknika është në mënyrë të pabesueshme e thjeshtë dhe e pagabueshme. Është gjëja që i afrohet më tepër një “plumbi” magjik të marketingut.

Për ta bërë kompaninë dhe veten tuaj të paharrueshme, ju përdorni tri fraza shumë të thjeshta (pjesët e treguara në kllapa janë ato se çfarë mund të personalizoni për kompaninë tuaj):
1. Ju e dini se kur po përpiqeni të (arrini disa objektiva), përballeni me (një pengesë të mërzitshme)?
2. Kompania ime në fakt bën (diçka ndryshe).
3. Si rezultat i kësaj, ju merrni (objektivin që po kërkoni dhe diçka ekstra).

Formula funksionon çdo kohë.

Le të fillojmë me një kompani që çdokush e njeh: Uber. Supozoni se Uber nuk do të ekzistonte tani dhe ju sa po nisni një biznes të ngjashëm. Ju jeni në avion, ulur pranë një personi tërheqës i cili pyet: “Pra, me çfarë merret startupi juaj?”

Ju mund të thoni, “Ne po lançojmë një shërbim taksie” ose “Ne jemi fjala e fundit e inovacionit me përdorimin e GPS-së dhe transaksionet në kohë reale për revolucionarizimin e industrisë së transportit”.

Ose mund të thoni:

“Hmm..e ke parasysh kur të duhet të shkosh diku dhe telefonon një taksi, përfundon duke shpenzuar më shumë se çfarë mendoje ti? Aplikacioni ynë mundëson ballafaqimin e ofertave të rregullta të njerëzve për të të çuar diku me një çmim të caktuar me makinë e tij/saj. Si rezultat i kësaj, ti e di ekzaktësisht se sa do të kushtojë shërbimi dhe ju po e merrni me ofertën më të mirë të mundshme.”

Ky ishte një test i thjeshtë sepse Uber është një ide interesante. Le të përpiqemi me të njëjtën formulë me një kompani produkti i së cilës është tepër i mërzitshëm.

Për shembull, supozoni se kompania juaj prodhon shkopat e vegjël plastikë që mbajnë qershitë në pijet e koktejleve. Ju jeni në një dasmë, sërish ulur pranë një personi tërheqës: “Me çfarë merreni ju?”
Ju mund të thonit: “Kompania ime prodhon shkopinj plastikë pijesh” ose “Ne jemi liderat e inustrisë në zgjerimin e shpejtë të pjesës së tregut për shkopinjtë plastikë të pijeve”. Ose mund të thoni:

“E ke pasrasysh ndonjëherë kur përfundoni një koktejl dhe ka një qershi në fund të gotës me akull? Dhe ti e do vërtet qershinë, por për ta marrë qershinë duhet ta marrësh atë me një pirun ose ta zbrazni në një pjatë? Ok, ne prodhojmë ato shkopinjtë e vegjël plastikë që mbajnë qershinë në pije por që të lë ta hash qershinë kur të duash ti, pa të detyruar ty të bësh diçka që të dukesh si i/e çmendur.”

A e kuptoni se ç’ndodh? Ato tri fraza magjike ju detyrojnë të tregoni se çfarë bën kompania juaj nga perspektiva e asaj se çfarë do të thotë për konsumatorin tuaj. Ata jo vetëm që krijojnë një histori, por krijojnë një që ka kuptim.

Dhe jo vetëm sepse njerëzit janë të destinuar që në ADN-në e tyre për të mbajtur mend histori që kanë një kuptim për ta, ata do të mbajnë mend se çfarë thatë ju dhe cilët jeni ju.

 

/Shkruar nga Joeffrey James, Publikuar nga Inc.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0