Si po ndryshon tregu i fluturimeve nga pandemia; Trafiku bie 61%, rritet pesha e Air Albania dhe Wizz Air

Në 6 muajt e parë të vitit nga dhe drejt Aeroportit të Rinasit fluturuan gjithsej rreth 553 mijë pasagjerë, sipas të dhënave të Tirana International Airport (TIA), të përpunuara nga Monitor. Në krahasim me të njëjtën periudhë të një viti më parë, trafiku i pasagjerëve ka rënë me 61%. Tkurrja erdhi që nga mesi i marsit, kur situata e jashtëzakonshme e krijuar nga pandemia detyroi mbylljen e të gjitha fluturimeve tregtare në prill dhe maj. Në mars, trafiku në Rinas ra me 64%, në vetëm 76 mijë, nga 212 mijë pasagjerë në mars 2019. Në prill dhe në maj, nuk kishte asnjë fluturim tregtar, por vetëm përkatësisht 3,983 dhe 6,972 riatdhesime. Në qershor rifilluan fluturimet tregtare, me gjithsej rreth 28 mijë pasagjerë, me një tkurrje prej 91% në raport me të njëjtin muaj të një viti më parë.

Rreth 40% e pasagjerëve kishin destinacion Italinë, në ulje nga kohët normale, kur trafiku drejt shtetit fqinj zinte gjysmën e totalit. Në qershor filluan dhe charterat turistikë me Bjellorusinë, ku fluturuan gjithsej (vajtje-ardhje) rreth 2300 pasagjerë. Ndryshim ka shënuar dhe ndarja e tregut sipas kompanive ajrore. Më shumë sesa me pandeminë, këto ndryshime lidhen me mbylljen e Fly Ernest në janar të këtij viti (që zinte 17% të tregut të fluturimeve në fund të 2019-s), fillimin e operimeve të Air Albania dhe hyrjen agresive të operatorit me kosto të ulët, Wizz Air.

LEXO: Udhëtoi 48 ditë me biçikletë për t’u kthyer në shtëpi, pasi fluturimet ishin bllokuar nga pandemia

Sipas të dhënave nga TIA, kompania më e madhe në 6-mujorin e këtij viti vijoi të mbetetj Blue Panorama, me 21% të tregut, e pandryshuar në raport me një vit më parë. (Bëhet fjalë për peshën e tregut, ndërsa numri i pasagjerëve ka qenë në rënie të fortë për të gjitha kompanitë). Në vend të dytë është ngjitur me shpejtësi Air Albania, kompania me një pjesë të pronësisë shtetërore, që hyri në treg në mes të vitit të kaluar. Në fund të 6 mujorit, Air Albania zinte 14% të tregut sipas numrit të pasagjerëve. Air Albania nisi fillimisht fluturimet drejt Stambollit, për t’u zgjeruar më pas drejt destinacioneve Italiane, Londrës e Frankfurtit. Air Albania ishte aktive dhe në fluturimet e riatdhesimit në prill e maj.

Albawings është në vend të tretë, me një rritje të peshës së tregut, nga 10 në fund të vitit në 14% për 6-mujorin e parë. Në vend të katërt ka kaluar Wizz Air, operatori ajror hungarez me kosto të ulët, i cili ishte mjaft agresiv pas fillimit të fluturimeve pas bllokimit, duke u zgjeruar në 25 destinacione dhe duke hapur dhe  bazën në Shqipëri në korrik.

AlItalia kishte një pjesë tregu prej 7% të pandryshuar me fundin e 2019-s. Kompanitë e tjera kanë një peshë tregu 5% apo më pak. Nga qershori, charterat fillonin e zinin 5% të tregut, deri në 10% në gusht, për shkak të fluturimeve turistike, gjeografia e të cilave u zgjerua ndjeshëm në 2019-n. Por këtë vit, numri i tyre mbetet i kufizuar vetëm te polakët, bjellorusët dhe ukrainasit, për shkak të pandemisë. Në qershor charterat zinin 1% të tregut (vetëm nga Bjellorusia), nga 5% në qershor 2019, kur nisën fluturimet nga Stokholmi, Tel Avivi, Helsinki, disa qytete Polake, Kopenhageni, Kievi, Riga etj.

MONITOR

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0