Udhëtoi 48 ditë me biçikletë për t’u kthyer në shtëpi, pasi fluturimet ishin bllokuar nga pandemia - Business Magazine Albania

Udhëtoi 48 ditë me biçikletë për t’u kthyer në shtëpi, pasi fluturimet ishin bllokuar nga pandemia

Një student 20-vjeçar nga Greqia ishte bllokuar në Skoci, pa pasur mundësi të kthehej në Athinë ndërsa fluturimet ishin mbyllur për shkak të pandemisë. Kështu që ai vendosi të kthehej me biçikletën e tij duke përshkuar rreth 3500 km.

Udhëtimi i tij zgjati 48 ditë dhe ai u shpreh se kjo i shërbeu shumë për të kuptuar shumë gjëra për veten, si pikat e forta ashtu edhe ato të dobëta.

Papadimitriou thotë se para se të nisej, filloi të hulumtonte se çfarë i duhej për të bërë një udhëtim aq të gjatë. Ai thotë se kishte garuar në një garë në vitin 2019 dhe ishte trajnuar shkurtimisht për disa javë, por kjo ishte një sfidë ndryshe për të dhe shpejt filloi të blejë pajisjet që do i duheshin.

Ai tha se udhëtoi diku midis 35 deri 75 milje në ditë, duke kaluar fillimisht përmes Anglisë dhe më pas në Holandë, përgjatë Rinit në Gjermani për disa ditë, kaloi nëpër Austri dhe përgjatë bregdetit lindor të Italisë përpara se të hipte me një varkë në portin grek të Patras, dhe prej andej me biçikletë në lagjen e tij të Athinës.

CNN

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0