Si mund të menaxhoni raportin me klientët tuaj

klientët tuaj

Nga Denis Gafurri

Ne shpeshherë dimë më shumë për drejtimet dhe qëllimet tona sesa për klientët tanë. Por kjo nuk ishte gjithmonë gjëja kryesore për të cilën kishim interes, sepse dikur nuk dinim asgjë për askënd!

  1. Dëgjo – Klienti juaj do t’ju tregojë se çfarë dëshiron nëse i jepni një mundësi. Kushtojini vëmendje asaj që thotë dhe bëni pyetje në vend që të flisni ju tërë kohën. Ju do të jeni në gjendje t’i shërbeni më mirë atij me njohuritë dhe kërkesat që ai ndan me ju.
  2. Kërkoni vlerësime – Gjeni nëse produkti juaj përshtatet me atë që klientët tuaj po kërkojnë. Shikoni nëse ka ndonjë rregullim të vogël që mund të bëni për t’u shërbyer më mirë nevojave të tyre. Ata do të jenë më të kënaqur me transaksionin dhe do të vlerësojnë përpjekjet tuaja.
  3. Përdorni rrjetet sociale për të zbuluar interesat e klientëve – Ju duhet të flisni për diçka tjetër përveç shitjeve dhe transaksioneve. Gjeni gjëra që keni të përbashkët me klientët në mënyrë që të mund të krijoni një raport të mirë.
  4. Përgjigju menjëherë – Kjo tregon se konsumatori është një përparësi kryesore. Është e rëndësishme për një klient të dijë që po i kushton kaq shumë vëmendje. Për më tepër, kjo e mban atë më mirë të informuar për përparimin tuaj dhe ju siguron të qëndroni në mendjen e tij.
  5. Shto vlerën – Jini të gatshëm t’i jepni diçka me vlerë – një zgjidhje, një perspektivë të re, një stilolaps falas – edhe klientit të ardhur herët. Kur jeni duke kërkuar në blog ose media sociale për gjëra që mund t’ju ndihmojnë, gjeni gjëra që mund të jenë me interes për klientët tuaj. Vendosini ata me njerëz që e dini se do të donin të punonin me ta. Veprat tuaja të mira do të shpaguhen.
  6. Si menaxhim, vendosni shembullin – Si menaxher i shitjeve, ju duhet të jeni një model për të tjerët. Ju duhet të krijoni marrëdhënie domethënëse me përfaqësuesit tuaj në mënyrë që ata të mund të shohin se si duhet të ndërveprojnë me klientët.
  7. Bëni biseda, jo fushatë shitjesh – Qëndroni dhe zhvilloni bisedë spontanisht. Ju nuk doni që klientët tuaj të ndjehen sikur i shtyni të blejnë. Zhvendosni vëmendjen tuaj larg nivelit të shitjeve dhe drejt ndërtimit të marrëdhënieve të shitjeve. Sapo të krijohet marrëdhënia, shitja do të vijë natyrshëm.
  8. Bëhu i besueshëm – Njerëzit mund t’ju dallojnë kur jeni të pasinqertë, prandaj mos u bëni. Klientët tuaj do të ndalojnë së besuari juve, nëse nuk dukeni të sinqertë. Është e qartë që ju jeni vetëm duke i manipuluar ata për shitje.
  9. Bëjeni jetën e tyre më të lehtë – Ju dëshironi që klientët tuaj të ndahen të kënaqur duke punuar me ju. Nëse mund t’i ndihmoni ata, ata do të duan të bëjnë biznes me ju. Mundohuni që të gjitha ndërveprimet tuaja të përshtaten në mënyrë të përsosur në orarin e perspektivës. Jini gjithnjë të disponueshëm në rast se kanë ndonjë pyetje ose shqetësim.
  10. Bëni durim – Marrëdhëniet e shitjeve nuk ndërtohen brenda natës – atyre u duhet kohë për tu ushqyer dhe rritur. Ju duhet të jeni të përgatitur për të vendosur në kohën e nevojshme për të rritur marrëdhënie të forta me klientët tuaj. Mos u përpiqni të shtyni klientët në një marrëdhënie; kjo vetëm do t’i trembë ata larg.
  11. Mirëmbani marrëdhëniet tuaja – Mos e vendos gjithë këtë punë të vështirë, vetëm për të rënë në kontakt me klientët sapo marrëveshja të mbyllet. Mbani lidhje. Ndiqni kompaninë e tyre në mediat sociale dhe në lajme dhe përgëzojini për sukseset e tyre. Bëni të ditur kur lëshoni produkte të reja dhe veçori të reja. Nëse ata janë të kënaqur me ju, ata do të dëshirojnë të vazhdojnë të bëjnë biznes me ju.

Ekipi juaj i shitjes është përgjegjës për ndërtimin e raporteve të shitjes me klientët, përfaqësuesit e së cilës duhet të mbajnë dhe të përmirësojnë ato.

Kur klienti bëhet klient, atëherë fillon puna e vështirë – dhe mundësia e vërtetë.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale