Si industria e lojërave kompjuterike po përqafon AI - Business Magazine Albania

Si industria e lojërave kompjuterike po përqafon AI

AI

Andrew Maximov ka 12 vjet që punon në industrinë e lojërave kompjuterike, por me gjithë atë përvojë ai ende mrekullohet me sasinë e parave të shpenzuara për ndërtimin e titujve më të mëdhenj.

“Kam punuar për PlayStation dhe për lojën e fundit në të cilën kam punuar, vetëm prodhimi na kushtoi 220 dollarë [176 milion £], dhe më pas ju e dyfishoni atë për marketing dhe jeni në gjysmë miliardë dollarë për çdo lojë që nxirrni. Gjë që është paksa e paqëndrueshme për shumicën e kompanive.”

Ai beson se inteligjenca artificiale (AI) do të luajë një rol vendimtar në uljen e kostove në rritje të prodhimit të lojërave dhe do t’u kursejë kohë jetike projektuesve të lojërave video duke automatizuar detyrat e përsëritura. Kompania e tij, Promethean AI u ofron zhvilluesve një sërë mjetesh për të krijuar botët e tyre virtuale. Z. Maximov shpreson të prishë mënyrën e prodhimit të lojërave aktualisht.

“Ajo që ne po përpiqemi të bëjmë është ta zëvendësojmë atë me një sistem që mund të mësojë drejtpërdrejt nga artistët, në mënyrë që artistët të mund të jenë autorët e automatizimit të tyre”, është shprehur ai.

Njerëzit do të luajnë ende një rol kyç në procesin e prodhimit. Inteligjenca artificiale do të punojë krah për krah me njerëzit dhe do t’i mundësojë atyre të jenë më kreativë.

“Ne mund të krijojmë një vizion për një lojë dhe më pas artisti mund të klikojë një buton dhe t’i kërkojë një AI që t’i japë komente. Më pas ata do të marrin shembuj nga biblioteka e tyre e konceptit të artit dhe ideve dixhitale që janë të rëndësishme për projektin e tyre”, thotë Maximov.

AI

 

Ndonjëherë AI vjen me ide befasuese. Firma kaliforniane e softuerit, Inworld, po përdor gjithashtu AI për të ndërtuar elementë të lojërave kompjuterike. Ai ka krijuar një motor që lejon zhvilluesit të shtojnë realizëm në botët e lojës dhe thellësi emocionale për personazhet. Firma po punon gjithashtu në atë që e quan një grafik narrativ, të zhvilluar në partneritet me Xbox, i cili do të përdorë AI për të ndihmuar në krijimin e historive. Shefi ekzekutiv Kylan Gibbs është shprehur se ai beson se AI do t’i lejojë zhvilluesit të “ëndërrojnë më shumë se kurrë më parë”.

“Motori i lejon zhvilluesit të shtojnë agjentë të AI që mund të shohin, ndjejnë dhe perceptojnë botën përreth tyre, duke ndërvepruar gjithashtu me lojtarët dhe duke ndërmarrë veprime brenda lojës. Kur mund të mbushni personazhet virtualë me aftësi të avancuara njohëse, ai zhbllokon një paradigmë krejtësisht të re për tregimin dhe lojën”.

Nick Walton, shefi ekzekutiv i firmës së lojërave Latitude.io, beson se AI ka fuqinë për të personalizuar përvojën e lojërave.

“Ne jemi në fillim me AI dhe ndërsa ajo përparon do të shohim botë shumë dinamike, adaptive me personazhe që ndihen të gjallë, me harqe historish ku ju si hero po bëni gjëra unike dhe keni një ndikim shumë unik në botë. Ju mund të luani një lojë ku të gjeni një qytet që askush tjetër nuk i intereson dhe asnjë lojtar tjetër nuk ka kaluar kohë, dhe mund të investoni vërtet në të dhe të zhvilloni marrëdhënie me të gjithë personazhet.”

 

Firma e tij zhvilloi AI Dungeon, një lojë që lejon lojtarët të zgjedhin nga një shumëllojshmëri botësh dhe të krijojnë historitë e tyre brenda saj.

“Është disi si ato aventurat e vjetra me tekst ku shkruani një veprim dhe më pas loja përcakton se çfarë ndodh më pas. Por ndryshimi kryesor është se në vend që një zhvillues të paramendojë gjithçka që mund të bëjë, AI mund të vendosë në mënyrë dinamike se çfarë do të ndodhë më pas. Kështu që çdo veprim është i mundur. Ka filluar si një projekt anësor që sapo e vendosa në internet dhe brenda një jave e kishin luajtur 100,000 njerëz. Unë mendoj se ka thjesht shumë riluajtje sepse historia është e ndryshme çdo herë dhe ju mund ta çoni atë në çdo drejtim. Dhe ekziston kjo aftësi për të pasur një zgjedhje të vërtetë që ka qenë gjithmonë një objektiv për shumë lojëra”, është shprehur Nick Walton.

Por, mbështetja më e madhe në AI mund të ketë një efekt negativ për njerëzit në industri. Shefi ekzekutiv i gjigantit të lojërave kompjuterike EA, Andrew Wilson, ka thënë së fundmi në një konferencë, se rreth 60% e proceseve të zhvillimit të botuesit të lojërave mund të ndikohen nga mjetet e AI. Kjo ka sjellë që firma të pushonte nga puna kohët e fundit 5% të stafit të saj, rreth 670 vende pune.

Maximov nuk e sheh domosdoshmërisht AI që zëvendëson njerëzit, por përkundrazi u lejon njerëzve më shumë “dinjitet krijues”, diçka që ka humbur në disa nga shtëpitë e mëdha botuese të lojërave ku zhvilluesve u jepen detyra shumë të përsëritura për të bërë.

“Ka shumë zhvillues që kishin parë Harry Potter dhe Lord of the Rings dhe u frymëzuan të shkonin dhe të bënin diçka të madhe, por tani po kalojnë ditët e tyre duke vendosur gurë jashtë një kështjelle për një vit. Ka shumë për të thënë për të rifituar qëllimin dhe vlerën e vërtetë të këtyre punëve, duke i dhënë çdo artisti mundësinë të thotë: “Tani mund të bëj lojën time!”.”

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0