Si i drejton Elon Musk mbledhjet e tij në mënyrë efiçente?


Mos shko në një mbledhje nëse nuk ke një qëllim për të.

Pyetja “Si i drejton Elon Musk mbledhjet e tij në mënyrë efiçente?” u shfaq në Quora – rrjeti i shkëmbimit të njohurive, ku pyetjeve të rëndësisshme u janë përgjigjur njerëzit me njohuri të veçanta.

Përgjigjia u dha nga Skyler Shuford, inxhinier i hapësirës ajrore, në Quora:

“Me një fjali, bëj një mbledhje vetëm kur është e nevojshme.”

Kur unë isha në SpaceX në vitin 2015, takimet ishin të rralla, por unë do të thoja se ato ishin më të zakonshme në grupin tim. Kam punuar në “Dragon Development”, i cili është kryesisht projekt për sistemet inxhinierike për shumëllojshmërinë e produkteve Dragon. Ne kishim nevojë për të koordinuar grupe të ndryshme për të sinkronizuar afatet kohore. Pra, t’a bashkosh ekipin së bashku për një qëllim ka kuptim.

Një nga miqtë e mi të ngushtë ka filluar punë dy vjet para meje. Ai ka punuar (dhe ende punon) në një grup analize, ku mbledhjet kanë pak kuptim, pasi ju mund të ecni pak, të shkoni tek kolegu dhe të bëni një pyetje. Ai më tregoi në një rast një histori (kjo është parafrazuar):

Elon i tha një anëtari të takimit: “Ju nuk keni thënë asgjë. Përse jeni këtu?”

Kjo mund të jetë e vrazhdë, por ka kuptim. Mos shkoni në një takim nëse nuk ka një qëllim për të: ose për të marrë një vendim ose për t’u thënë punonjësve të shtojnë shpejtësinë me të cilën punojnë. Në shumicën e rasteve, një email do të mjaftojë.

Takimet janë të shtrenjta. Supozojmë se kosto e plotë e një inxhinieri mund të jetë 80 $ deri në 100 $ në orë. Duke patur një takim me 10 persona mund t’i kushtojë një kompanie rreth 1.000 $ në orë!

Për 1.000 $ në orë, takimi duhet të jetë i vlefshëm!

Burimi: inc.com 

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0