Si e ndryshoi Samsung botën e teknologjisë dixhitale?


Në vitin 1969, Le Byung-chul, një nga themeluesit e Samsung, besonte me vendosmëri se kompania do të zinte një vend të veçantë në historinë e teknologjisë. Zgjedhja për emrin e kompanisë e reflektoi këtë ambicie. E ndërtuar nga fjalët koreane sam (tre) dhe sung (yll) që përfaqëson përjetësinë, simboli i tre yjeve (三星) thuhet se përfaqëson nga ana kulturore diçka “të madhe, të shumtë dhe të fuqishme”.

Në të vërtetë, gjatë 50 viteve të ekzistencës së tij, Samsung ka pasur një ndikim të jashtëzakonshëm në botën dixhitale, duke ndryshuar vazhdimisht konceptin e komoditetit, me qëllim të përmirësimit të efikasitetit të pajisjeve të tij.

Lexo: Samsung feston ditëlindjen e 50-të

Disa nga produktet unike dhe inovative të kësaj kompanie ishin në shumë mënyra të parat e llojit të tyre në botë. Le të kujtojmë se kur Galaxy Note erdhi në treg, ai u konsiderua shumë i madh për kohën, dhe më vonë u bë një nga telefonat inteligjentë më të kërkuar në botë. Kjo është vetëm një dëshmi e faktit se Samsung gjithmonë ka diktuar tendenca të reja dhe ka krijuar të ardhmen e teknologjisë celulare.

Përveç kësaj, Seria Galaxy S, e cila u rendit në kryet e klasifikimeve 10 vite më parë, konsiderohet sot si një sinonim i pajisjes më të mirë inteligjente në botë. Gjithashtu, këtë vit Samsung krijoi kamerën e parë rrotulluese të trefishtë 48 megapiksel në botë në serinë të tyre të fundit Galaxy A, e cila nuk mund të krahasohet me asnjë kamerë smartphone deri më tani.

Por Samsung jo vetëm që ka ndryshuar të ardhmen e industrisë celulare, por edhe evolucionin e televizorit. Falë risive teknologjike, siç janë ekrani QLED, rezolucioni 8K dhe teknologjia e bazuar në inteligjencën artificiale, Samsung i ka dhënë një dimension krejt të ri shikimit klasik të televizionit. Me një pamje të pasur në detaje dhe mprehtësi të përsosur, Samsung i dha mundësinë përdoruesve të shijojnë përvojën kinematografike të ndjekjes së shfaqjeve dhe filmave të tyre të preferuar nga komoditeti i shtëpisë së tyre.

Tani na mbetet të shohim se çfarë tjetër mund të presim nga ky gjigant i IT. Por një gjë është e sigurt – përveç inovacionit dhe teknologjisë së përparuar, Samsung vazhdon të kujdeset për klientët dhe nevojat e tyre në të gjithë botën, ashtu siç ka bërë që në fillim. Kjo është arsyeja pse Samsung vendosi ta festojë këtë këtë përvjetor në Shqipëri duke dhuruar teknologjinë dhe produktet e tij inovative për ata që kanë më shumë nevojë, për ta bërë jetën e tyre më të lehtë dhe më funksionale. Punonjësit e kompanisë do të marrin pjesë në një sërë aktivitetesh vullnetare, duke dhënë kontributin e tyre për shoqërinë lokale.

Lexo: Në Europë, porositë paraprake për Samsung Galaxy Note10 tejkalojnë ato të Galaxy Note9 

Përpos aktiviteteve të Pëgjegjësisë Sociale të Korporatës, kompania vendosi të festojë këtë përvjetor të rëndësishëm duke ofruar përvojën e përdorimit, të parën e llojit të saj, dhe duke befasuar klientët vendas me ulje fantastike dhe ofertat më të mira. 

Për më shumë informacion mbi fushatën promocionale të Samsung, vizitoni https://www.samsung.com/al/offer/

VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=b0R7Y-mzsR4

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale