Shtrenjtohen prodhimet "Made in Albania", kostot e industrisë në rritje të shpejtë - Business Magazine Albania

Shtrenjtohen prodhimet “Made in Albania”, kostot e industrisë në rritje të shpejtë


Industria e rëndë dhe ajo përpunuese janë nën trysninë e kostove në rritje. Sipas të dhënave të sotme të INSTAT, Indeksi i Çmimeve të Prodhimit u rrit përkatësisht me 0,9%, në krahasim me tremujorin e katërt të vitit 2015 dhe 1,4% në krahasim me tremujorin e tretë të vitit 2016.

Në tremujorin e katërt 2016, ndryshimi vjetor i Indeksit të Çmimeve të Prodhimit është 0,9%. Rritjen më të lartë e kanë shënuar çmimet e prodhimit në seksionin “ Industri nxjerrëse” me 5,5 %. Brenda kësaj industrie, vihet re rritja e çmimeve të prodhimit të produkteve në nxjerrjen e naftës bruto dhe gazit natyror me 8,3%.

Referuar së njëjtës periudhe krahasimi, çmimet e prodhimit në aktivitetet e industrisë përpunuese kanë shënuar ulje me 0,1%. Brenda kësaj industrie vihet re ulja e çmimeve të përpunimit të tekstileve me 1,9%, prodhimi i produkteve metalike të fabrikuara me 1,7%.

Ndërsa, çmimet e prodhimit në aktivitetet e prodhimit të letrës dhe prodhimit të mobilieve kanë shënuar rritje përkatësisht 1,6% dhe 2,2%.

Krahasuar me tremujorin e katërt të vitit 2015, indeksi i çmimeve të prodhimit të produkteve vendase shënoi rritje me 1,1%.

Në tremujorin e katërt 2016, ndryshimi vjetor i Indeksit të Çmimeve të Prodhimit për eksport është 0,6%.

Çmimet e prodhimit të produkteve për eksport kanë shënuar rritje në seksionet: “Industri nxjerrëse” dhe “Industri përpunuese” përkatësisht me 1,0% dhe 0,3 %.

Në tremujorin e katërt 2016, ndryshimi tremujor i indeksit është 1,4 %. Çmimet e Prodhimit në seksionin ”Industri Nxjerrëse” shënuan rritje me 4,2 %, krahasuar me tremujorin e tretë 2016. Rritjen më të lartë e shënuan çmimet e prodhimit në aktivitetin “Nxjerrja e naftës bruto dhe gazit natyror” me 5,9 %.

Çmimet e prodhimit në seksionin “Industria përpunuese” kanë shënuar rritje me 0,8 %, krahasuar me tremujorin e mëparshëm. Brenda kësaj industrie, vihet re rritje e çmimeve të prodhimit të produkteve në aktivitetet: përpunimi i produkteve ushqimore me 0,3 %, përpunimi i tekstileve me 3,8 %, metalurgji me 3,0 %, prodhimi i lëkurës dhe produkteve prej lëkure me 0,8 %.

Indeksi i Çmimeve të Prodhimit për produktet vendase arriti 99,4 kundrejt vitit 2010, duke shënuar një rritje me 0,5 % krahasuar me tremujorin e tretë 2016. Vlen të përmendet rritja e çmimeve të prodhimit të produkteve në seksionet; “Industri Nxjerrëse” me 2,5 % dhe “Industri përpunuese” me 0,4 %.

Indeksi i Çmimeve të Eksportit arriti 102,8 duke shënuar një rritje me 2,6 %, krahasuar me tremujorin e mëparshëm. Çmimet e prodhimit të produkteve në seksionet: “Industri nxjerrëse” dhe “Industri përpunuese” kanë shënuar rritje përkatësisht me 4,8 % dhe 1,2 %.

burimi: monitor.al

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0