Shoqata e bankave: Për herë parë zbret niveli i kredive të këqija nën 20%


Për herë të parë që nga viti 2011 niveli i kredive me probleme ka zbritur në nëntor në 19.9 %. Këto të dhëna janë bërë të ditura nga Shoqata e Bankave sipas së cilës kundrejt muajit tetor është shënuar një rënie prej 0.5 pikë %, kurse në raport me një vitë më parë rënia është vlerësuar në 2.9 %.

Mësohet se një kompani nga 35 debitorët më të mëdhenj që kanë rreth 60 % të huasë problematikë ka përfunduar procesin e ristrukturimit duke u hequr nga lista, ndërsa janë dhe tre kompani të tjera ende në proces. Kjo rënie e nivelit të kredive të këqija ka ndodhur për shkak të ristrukturimit dhe fshirjes nga bilanci i bankave të huave që nuk kanë mundësi mbledhjeje.

Në verën e vitit të kaluar disa institucione mes të cilave Banka e Shqipërisë, ministria e ekonomisë si dhe disa institucione të tjera hartuan planin e ristrukturimit të kredive me probleme, pjesë e së cilës është edhe çuarja për faliment e 35 kompanive që kanë pjesën dërrmuese të kredive me probleme.

Por afatet e planit kanë ndryshuar disa herë ndonëse ristrukturimi i disa kompanive ka filluar,pasi miratimi i ligjit të ri të falimentit, që planifikohej në muajin Tetor të vitit 2015 ende nuk ka nisur të shqyrtohet në Kuvend dhe ende nuk është bërë efektiv.

/ACP/

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale