Shkëmbimi i mallrave Kosovë-Shqipëri, rritje me 20 milionë euro gjatë 2015-s

Shkëmbimi i mallrave Kosovë-Shqipëri, rritje me 20 milionë euro gjatë 2015-s


Përkundër disa barrierave, shkëmbimi i mallrave mes Kosovës dhe Shqipërisë gjatë vitit që lamë pas ka pasur rritje për 20 milionë euro të eksporteve dhe importeve, kundrejt vitit 2014.

Mirëpo, përkundër kësaj, ambasadori i Shqipërisë në Kosovë, Qemal Minxhozi, nuk është i kënaqur pasi ekzistojnë ende barriera për të cilat beson që do të zvogëlohen në të ardhmen.

Në një intervistë për agjencinë e lajmeve “KosovaPress”, Minxhozi ka thënë se pret që nismat ligjore të marra nga të dy Parlamentet të mundësojnë shfrytëzimin e mundësive që kanë të dyja vendet.

“Po ndërmerren dhe nisma ligjore nga Parlamentet e dy vendeve për të parë mundësinë që këto barriera jo vetëm thjeshtë në fushën doganore, por edhe në fushën e njohjes për certifikimin e produkteve duhet të bëhet më tepër. Gjithsesi, unë mendoj që viti 2016 do të ketë një start më të fuqishëm për të rritur një shkallë më të madhe të bashkëpunimit dy palësh Shqipëri-Kosovë”, tha Minxhozi.

Një arritje shumë e madhe, sipas ambasadorit Minxhozi, gjatë vitit 2015 ishte edhe përfundimi i projektit energjetik mes dy vendeve, i cili pritet të përfundojë në prill të vitit 2016.

Ai po ashtu tha se gjatë vitit të fundit ka pasur rritje të turizmit mes dy vendeve. Minxhozi shpreson që gjatë vitit 2016 do të thellohet bashkëpunimi Kosovë-Shqipëri. Gjatë 2015-s kishte eksporte afër 60 milionë euro, ndërsa importe nga Shqipëria afër 200 milionë euro.

/Top-Channel/

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0