Shitjet globale të e-Commerce kapin shifrën e $1.9tr - Business Magazine Albania

Shitjet globale të e-Commerce kapin shifrën e $1.9tr


NEW YORK: Shitjet me pakicë në të gjithë botënpritet të rriten 23.7% në $1.91 trilionë në 2016, që përbën 8.7% të gjithë shitjeve me pakicë globale, sipas një parashikimi të eMarketer.Në të njëjtën kohë, firma e kërkimit pret që shitjet me pakicë të rriten 6% në $22.05 trilion këtë vit, dhe më pas të mbajnë të njëjtin ritëm rritjeje deri në 2020 ku totali i shitjeve me pakicë pritet të shkojë mbi $27.7 trilionë.

Por është projekti i rrritjes së pakicave e-commerce që është jashtë raportit për vitet në vazhdim, i cili pret që shitjet dixhitale të vazhdojnë të regjistrojnë rritje me numra dyshifror përgjatë 2020-tës.

Ndërkohë që ritmi i shitjeve me pakicë e-commerce pritet të ngadalësohet, eMarketer pret që ata të llogarisin mbi $4 trilionë në 2020-tën dhe të mbledhin 14.6% të totalit të shpenzimeve të shitjeve me pakicë në atë vit.

Shumë nga rritja dhe volumi i pakicave e-commerce mendohet të vijnë nga kina, ku shitjet pritet të arrijnë $899.09 miliardë këtë vit, thuajse sa gjysma (47%) i të gjitha shitjeve në mbarë botën.

Fuqia e e-commerce në Kinë do të thotë se Azia dhe Paqësori do të vazhdojnë të jenë tregjet e pakicave e-commerce më të mëdhaja në të gjithë botën edhe për katër vitet në vazhdim.

Raporti pret që shitjet në rajon të kapin shifrën e $1 trillionë në 2016-tën, pasi ka patur një rritje 31.5% këtë vit, dhe më pas të dyfishohet në $2.725 trillionë në 2020-tën.

Ndërkohë, Amerika e Veriut pritet ta ruaj pozicionin e saj si rajoni i dytë në botë me e-commerce dhe shitjet me pakicë më të mëdhaja, me një rritje 15.6% këtë vit në $423.34 miliardë.

“Rajoni do te shoh një rritje konstante dyshifrore përgjatë 2020-tës, e nxitur kjo nga rritjet e shpenzimeve të blerësve ekzistues dixhital, zgjerimi në kategoritë e reja, siç janë dyqanet e ushqimeve, dhe rritja e m-commerce,” thotë raporti.

Burimi: Warc.com 

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0