Shembja e urës në Itali, Konfindustria kërkon të shtrëngohen kriteret për koncesionarët në Shqipëri


 

Nisur nga tragjedia e shembjes së autostradës në Gjenova, Itali, Konfundistria në Shqipëri i kërkon qeverisë shqiptare të rishikojë tërësisht mënyrën e sotme të ndërtimit dhe menaxhimit të rrugëve kombëtare, koncesionet, PPP-të si edhe kontratat e mirëmbajtjes të infrastrukturës.

Administratori i Konfindustrisë Gjergj Buxhuku thotë se duhet të krijohet një “Agjenci Publike e Menaxhimit të Infrastrukturës dhe Strategjisë se Zhvillimit dhe Menaxhimit Infrastrukturor, sipas standardeve të vendeve të zhvilluara. Pas kësaj sipas konfindustrisë, duhet të përcaktohen sërisht kushtet e përzgjedhjes së kompanive, që marrin përsipër ndërtimin dhe mirëmbajtjen e akseve strategjike të rrugëve dhe veprave kryesore të infrastrukturës kombëtare.

Disa prej kushteve sipas Konfindustrisë janë:

I-Kompanitë që kërkojnë të jenë pjesë e garave publike me kapital publik dhe privat të kenë përvojë në ndërtimin dhe mirëmbajtjen e veprave infrastrukturore dhe akseve strategjike të vendit. Kompanitë pa përvojë ose me përvoja negative, nuk mund të jenë fitues të garave publike të infrastrukturës së vendit, pavarësisht burimit publik dhe/ose privat të financimit.

Lexoni: Shqipëri versus Itali në fushën e tanxhentopol-it

Të hiqet dorë nga praktika e derisotme e pjesëmarrjes fiktive të kompanive me standarde, thjesht për të përligjur pjesmarrjen dhe fitimin e garave publike të infrastrukturës nga subjekte të treta pa përvojë. Janë me dhjetra raste të pjesëmarrjes dhe më pas tërheqjes nga përgjegjësitë e menaxhimit të veprave infrastrukturore të kompanive me standarde, përfshirë edhe akse rrugore strategjike si projekti i mirëmbajtjes së Rrugës së Kombit.

II-  Të bëhen ndryshime ligjore për të rritur garancitë dhe penalitetet financiare për shkeljet në zbatim të projekteve nga kompanitë fituese të garave publike, pavarësisht llojit të financimit publik ose privat dhe tipit të projekteve si koncesione, PPP, etj.

Shtrëngimi i kritereve për ndërtimin dhe mirëmbajtjen e rrugëve, nevojitet sipas Konfindustrisë edhe për të mos lejuar përsëritjen e rasteve të flagrante me pasoja të rënda për ekonominë, siç janë projektet e unazës së Fierit, Vlorës, rrugës Elbasan –Tiranë, Portit të Vlorës, etj.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale