Sfidat e brandimit në Shqipëri. Cilat janë tendencat globale dhe lokale - Business Magazine Albania

Sfidat e brandimit në Shqipëri. Cilat janë tendencat globale dhe lokale

Branding në vitet e fundit është bërë buzzword edhe në Shqipëri. E sheh të përdorur ngado, shpeshherë të keqpërdorur, për të shpjeguar diçka tjetër. Ngatërrohet me fjalët marketing, PR, Identitet Vizul, apo edhe thjesht një logo.

Intervistë me Henrik Lezi.

Çfarë është në të vërtetë branding?

Do ta përkufizoja si “Diferencim i qëllimshëm”. Një proces ku ndërtohet një pikëpamje rreth një konstrukti të caktuar. Këtë konstrukt më pas, fillojmë dhe e mbushim me një kuptim përmes gjuhës, figurave, simboleve, ngjyrave, etj, duke bërë të mundur që tjetri ta kuptojë sa më mirë atë që duam të themi.  

E thënë kështu, ky proces është i vjetër sa vetë njerëzimi, pasi në një mënyrë është manifestim i shpirtit njerëzor. Megjithatë, në kuptimin e sotëm të pranuar gjerësisht, ky proces i ka fillimet e veta me fillimet e Revolucionit Industrial, konsumizmit, prodhimit në masë. Pra, është një proces me karakter të thellë komercial, i lindur, rritur dhe evoluar në një kontekst krejtësisht kapitalist. Nuk është rastësi që markat më të mëdha në botë si Apple, Google, Coca-Cola etj., janë marka më karakter komercial. 

Përse branding është i rëndësishëm? Përse ky zgjim interesi vitet e fundit?

Kjo është një pyetje shumë e bukur dhe pak e vështirë për të marrë një përgjigje të plotë, por rendisim tre faktorë: 

Rritja e popullsisë botërore. Bota sot është shumë me ndryshe nga disa dekada më parë. Nentorin e kaluar, arritëm në 8 miliardë njerëz që popullojnë planetin dhe parashikimet janë që të mbërrijmë 10 miliardë në 2050.

Kjo do të thotë më shumë treg e potencial për markat, ashtu sikurse edhe konkurrencë më e madhe.  

Artikulli u publikua më parë në faqen 10 të numrit 33 të revistës Business Magazine Albania. Ju mund të abonoheni dhe të Shfletoni Këtu nr. 33 të saj.

Për të lexuar artikullin e plotë abonohu në një nga paketat tona.
Kliko këtu për t'u abonuar.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0