Sekreti për zgjidhjen kreative të problemeve

probleme

E keni gjetur ndonjëherë veten duke kaluar një problem që ndodh vazhdimisht në biznesin tuaj, vetëm për të arritur në një rrugë pa krye? Gjeni një zgjidhje inovative me një teknikë të thjeshtë: rishkruajeni problemin.

“E gjithë ideja prapa zgjidhjes krijuese të problemit është supozimi se dini diçka që do të ndihmojë në zgjidhjen e këtij problemi, por nuk po e mendoni tani”, shpjegon Art Markman, psikolog kognitiv dhe autor i “Smart Thinking”. E thënë ndryshe, kujtesa juaj nuk e ka gjetur shenjën e duhur për të marrë informacionin që ju nevojitet.

Ndryshimi i përshkrimit i tregon mendjes tuaj se jeni në një situatë tjetër, e cila zhbllokon një grup të ri kujtimesh. “Në sa më shumë mënyra të ndryshme të përshkruani problemin që po përpiqeni të zgjidhni, aq më shumë gjëra të ndryshme do të kujtoni”, thotë Markman.

Bëjini vetes dy pyetje:

1.Çfarë lloj problemi është ky?

Shumicën e kohës, ngecim në një problem sepse fokusi ynë është shumë i ngushtë. Kur mendoni posaçërisht, ju kufizoni kujtesën dhe mbytni kreativitetin.

Në vend të kësaj, mendoni në mënyrë më abstrakte. Gjeni thelbin e problemit.

James Dyson e kuptoi se problemi ishte në të vërtetë në lidhje me ndarjen, ose  ndarjen e papastërtisë nga ajri, e cila nuk kërkon gjithmonë një filtër. “Kjo e liroi atë të provonte shumë metoda të ndryshme të ndarjes”, thotë Markman.

2.Kush tjetër është përballur me këtë lloj problemi?

Kur mendoni për problemin në mënyrë abstrakte, e kuptoni që njerëzit e tjerë kanë zgjidhur të njëjtin lloj problemi në mënyra rrënjësisht të ndryshme. Një nga zgjidhjet e tyre mund të jetë çelësi për tuajat.

Për shembull, Dyson realizoi sharrat që përdorin një qark industrial për të ndarë tallashin nga ajri dhe modifikoi atë teknologji për të krijuar vakumin e parë pa filtër.

“Kur të filloni të kuptoni se problemi që po përpiqeni të zgjidhni është zgjidhur pa pushim nga njerëz në zona të tjera, ju mund të shikoni në zgjidhjet që kanë dalë për t’ju ndihmuar të zgjidhni tuajin”, thotë Markman.

Mund të mos përdorni saktësisht një nga zgjidhjet e tyre, por e lironi kujtesën  për të marrë më shumë informacion, duke e bërë më të lehtë arritjen e këtij momenti të pakapshëm.

Duke e përshkruar përsëri problemin, ka shumë të ngjarë të gjeni frymëzim për një risi vërtet krijuese.

ENTREPRENEUR

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale