Por së shpejti kjo do të ndryshojë me futjen e produkteve të shitshme. Markat do jenë në gjendje t’i bëjnë tag çdo produkti në fotot e tyre, i cili ky tag më pas dërgon përdoruesit në faqe të veçanta të atyre produkteve me më shumë informacion dhe një link i cili lexon “shop now” ku më pas ju dërgon direkt në dyqanin e shitësit.
Kompania për momentin po punon me 20 shitës me pakicë duke përfshirë Kate Spade dhe Warby Parker për të testuar karakteristikën e re, e cila për momentin është në dizpozicion për grupe të veçanta në SHBA, me planin për t’u zgjeruar dhe më tej.
https://vimeo.com/189697603
/Ky artikull u publikua së pari nga TechSot.al. Business Magazine Albania ka të drejta të plota të ripublikimit të këtij artikulli, në bazë të marrëveshjes mes palëve.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.