Samsung përballet me padi për smartfonët që "i rezistojnë" ujit

Samsung përballet me padi për smartfonët që “i rezistojnë” ujit


Samsung është në telashe për shkak të reklamave që tregojnë se smartfonët Galaxy mund të përdoren dhe nën ujë.

Rregullatori i konkurrencës në Australi paraqiti një padi kundër Samsung, ku shpjegohet se këto reklama janë mashtrime. Samsung prentendonte se paisjet janë rezistente në një thellësi deri në 1.5 metra për 30 minuta dhe tregonte përdorimin e tyre në oqean dhe pishina.

“Reklamat e Samsung janë mashtrime dhe falsitete që flasin për përshtatjen e telefonave Galaxy në të gjitha mjediset ku ka ujë,” tha Rod Sims, kreu i Komisionit të Konkurrencës dhe Konsumatorit për Australinë, gjatë deklaratës së tij.

Samsung, marka më e madhe e smartfonëve në botë, tha se do të mbrohej kundër kësaj padie.

Nëse padia mbështetet, Samsung mund të përballet me gjoba me vlerë miliona dollarëshe. Pas një ndryshimi të fundit në ligj, dënimi maksimal për secilën shkelje pas 1 shtator 2018, është 10 milionë dollarë australianë (7 milionë dollarë).

Rasti përfshin më shumë se 300 reklama Samsung në television, radio, online dhe rrjete sociale që prej shkurtit 2016 dhe përmend 15 modele Galaxy si Note 7, A8 dhe serinë e fundit S10.

Samsung është marka e dytë më e madhe e smartfonëve në Australi, pas Apple. Vitin e kaluar kompania shiti më shumë se 4 milionë paisje në Australi.

/CNN

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0