Sa të kënaqur janë të punësuarit shqiptarë?


 “Një njeri i pakënaqur nuk mund të kënaqë askënd.” tha në fjalën e hyrjes në konferencën e organizuar ditën e sotme në Hotel Sheraton Tirana, Erald Pashaj, themelues dhe CEO i EPPC Albania. Kjo konferencë e organizuar nga EPPC Albania & Kosovo Ltd. u organizua për të diskutuar me pjesëmarrësit mbi cilësinë e jetës së tyre në punë si edhe kënaqësinë, si feedback i saj.

Pjesë e panelit ishin edhe Dalina Gjiçali; konsulente dhe trajnuese, si edhe Hivzi Jetullahu; partner i kompanisë, për Kosovën. Sipas sondazhit, paga, mbetet një nga motivet kryesore për të kërkuar një punë të re… Vlen të theksohet edhe fakti se gratë vijojnë të paguhen më pak se burrat. Ky është një problem i trajtuar gjerësisht edhe jashtë Shqipërisë, por vendet e Ballkanit mbeten edhe më problematike.

“Çdo njeri lind me ndjenjën se është i vlefshëm. Mënyra se si e bëjmë të ndihet përcakton ecurinë e tij si individ.” Në pjesën më të madhe të rasteve, punonjësit në një kompani shprehen të pakënaqur si pasojë e mosrespektimit të kontratave të punës, oraret overtime dhe të papaguara si edhe mungesën e pushimeve në fundjavë dhe në ditët e festave zyrtare. Sipas z.Pashaj, është e rëndësishme që të punojmë me njerëzit, në mënyrë që ata të ndihen produktivë në punën e tyre. /S.B

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0