Rritja e kërkesës për pajisje elektronike në Kosovë, bankat subvencion me norma minimale - Business Magazine Albania

Rritja e kërkesës për pajisje elektronike në Kosovë, bankat subvencion me norma minimale


Për blerje të pajisjeve të ndryshme elektronike deri në 1,000 euro, shuma e interesit bankar vjetor ka rënë në vetëm 16 euro.
Kreditë që dikur ishin malli më i shtrenjtë në Kosovë, ngadalë po shkojnë duke u liruar.

Derisa bankat kujdesen të ruajnë stabilitetin e tyre financiar popullariteti i telefonave të mençur mobil dhe televizorëve, por edhe kërkesa e madhe për modelet e reja të laptopëve dhe kompjuterëve tabletë ka bërë që në tregun kosovar të ofrohen mundësi të reja të kredive konsumuese me norma shumë më të ulëta të interesit, sesa ato në rajon.

Në njërën prej kredive të fundit konsumuese që po ofrohet në treg, për blerje të pajisjeve të ndryshme elektronike në vlerën që arrin 1,000 euro, shuma e interesit bankar vjetor ka rënë në vetëm 16 euro për një vit, pas subvencionimit të normës së interesit që NLB dhe Gama kanë bërë për konsumatorët e kësaj të fundit.

Ky trend i ofrimit të normës më të ulët të kamatës është filluar nga kompania Gama Electronics. Importuesi i madh i pajisjeve elektronike të markave më të mëdha të tregut botëror – Gama Electronics ka promovuar një mundësi për blerje të produkteve të ndryshme të saj me këste – televizorë të mençur, telefona mobilë, tabletë nga Samsung, laptopë nga Lenovo dhe shumë produkte tjera, për të cilat norma e interesit në fund të vitit është më e ulët.

Mentor Hajdini, përfaqësuesi i Gama Electronics tha se “jemi shumë të vetëdijshëm për kërkesën dhe nevojën e madhe të produkteve të konsumit elektronik, por edhe për pamundësinë e shumë blerësve që produktet tona t’i blejnë me para kesh. Për këtë ne e kemi ofruar një mundësi të lehtë dhe shumë të volitshme që shumicën e produkteve tona konsumatorët t’i blejnë pa u ngarkuar me norma të larta të interesit. Me plotësimin e një aplikacioni të vetëm, konsumatorët tanë marrin gjithçka që u duhet në vlerë prej 1,000 euro, për vetëm 16 euro interes vjetor.”

Kjo është norma më e ulët e interesit të një kredie konsumuese në Kosovë, dhe mbase shërben si një sinjal pozitiv i cili paralajmëron ulje të mëtejme të normave të interesit në tregun tonë, së paku për produktet për të cilat ka kërkesë të madhe në tregun kosovar.

Siç dihet, Kosova është njëra ndër vendet me popullsinë më të re në Evropë dhe kërkesa për pajisjet elektronike është gjithnjë në rritje, sidomos kur shkalla e depërtimit të internetit dhe e përdorimit të pajisjeve të mençura është në rritje të shumëfishtë nga viti në vit.

 

/Telegrafi/

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0