Rritet transaksionet online, por janë më pak se një e katërta e të gjitha transaksioneve - Business Magazine Albania

Rritet transaksionet online, por janë më pak se një e katërta e të gjitha transaksioneve


Transaksionet përmes sistemit POS, Jo Cash zënë rreth 21% të totalit të të gjitha pagesave. Të dhënat vijnë nga raporti i periudhës janar-shtator 2019 të Bankës së Shqipërisë.

Në një treg të pazhvilluar si ky i transaksioneve online, ritmi i rritjes ka qenë i lartë (Katërfishim i peshës së transaksioneve në dhjetë vitet e fundit, në totalin e tyre, por niveli mbetet ende i ulët krahasuar me shumë vende të tjera Europiane, përfshirë këtu edhe vendet fqinje të Ballkanit Perëndimor.

Sipas të dhënave të raportit, kartat bankare në vendin tonë përdoren më së shumti për shërbime bazë, si tërheqja e parave Cash nga ATM-të. Kjo praktikë po i lë gjithnjë e më shumë vend trendit të ri të pagesave me kartë në POS.

E-commerce është prezantuar vitet e fundit si një shërbim opsional, por, pavarësisht interesit të përdorimit, ofrimi i këtij shërbimi është ende i kufizuar. Aktualisht shërbimi ofrohet vetëm nga një e katërta e bankave që operojnë në treg.

Transaksionet cash vijojnë të mbeten burim shqetësimi për institucionet financiare dhe publike. Krahas nivelit të lartë të informalitetit që pasqyron, paraja cash ka një kosto të lartë të menaxhimit. Pas saj vjen kostoja e transaksioneve të vogla. Të dyja këto së bashku shkojnë në gati 50 miliardë lekë në vit.

BSH

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0