Rregullat që çdo sipërmarrës duhet të dijë lidhur me mediat sociale

Rregullat që çdo sipërmarrës duhet të dijë lidhur me mediat sociale


Sot marketingu dixhital po thyen çdo tabu dhe po i kalon pritshmëritë. Lidhja mes biznesit dhe mediave sociale është bërë e ndërsjelltë. Pasi jo vetëm biznesi po përfiton nga mediat sociale por edhe mediat sociale gjithashtu. Në këtë artikull do të lexoni pesë rregulla që çdo sipërmarrës duhet të dijë lidhur me mediat sociale:

  • Prodhoni përmbajtje cilësore 

Ajo që thoni në mediat sociale është më e rëndësishme, sepse po flisni me një audiencë më të madhe. Shpesh herë mendohet se sa më shumë postime të bëhen në rrjetet sociale aq më lexueshmëri apo ndjekje do keni. Por sipas studimeve të fundit ka rezultuar se nëse ju bëni një postim me cilësi të lartë në faqe, atëherë të shumtë do të jenë ata që do t’i rikthehen këtij postimi edhe pas disa kohësh, sepse ju në këtë mënyrë do të krijoni hap pas hapi një përbajtje cilësore.

Lexo: 7 profesione që mund t’i bëni lehtë nga celulari

  • Jini të hapur dhe angazhues

Media sociale është një bisedë e dyanshme. Prodhimi i përmbajtjes cilësore është vetëm gjysma e bisedës. Dëgjoni se çfarë po thonë ndjekësit tuaj për markën tuaj. Këta janë klientët tuaj (ose klientët e mundshëm), dhe ata duan të dinë se ju jeni duke dëgjuar shqetësimet e tyre.

  • Përqëndrohuni në gjërat specifike

Media sociale është rritur aq shumë sa njerëzit janë mbledhur në bashkësi të vogla njerëzish që ndajnë interesa të ngjashëm. Si një biznes fillestar ose markë, shoqërohuni me njërën nga këto bashkësi dhe bëhuni lider i paketës. Në mediat sociale ju mund të zgjidhni që të keni një përmbajtje përgjithësuese ose sa më specifike, duke ruajtur një linjë të caktuar dhe duke u specializuar në një fushë të caktuar. Por duhet të tregoheni të kujdesshëm se edhe në rast se zgjidhni njërën ose tjetrën, ju duhet të vazhdoni vetëm atë, sepse ndryshimi i shpeshtë ndikon negativisht tek audienca. Mediat sociale përbajnë në vetvete një zhurmë të madhe informacioni, prandaj edhe këshillohet që ju të jeni shumë të kujdesshëm në ruajtjen e vetëm një linje informacioni.

  • Përdorni mediat sociale për të ndërtuar biznesin tuaj, dhe anasjelltas 

Pronarët e bizneseve shpesh i shohin mediat sociale si një komponent të marketingut ose PR. Sidoqoftë, media sociale është gjithashtu një mënyrë e shkëlqyeshme për të ndërtuar raporte si drejtuese në hapësirën ku po veproni brenda.

Lexo: A është e rëndësishme media sociale në jetën tonë?

  • Përqafoni kulturën unike të çdo rrjeti social

Çdo rrjet social tërheq një audiencë të ndryshme të përdoruesve. Përqafoni individualitetin e secilit shërbim dhe luani në pikat e tij të forta Gjithashtu ju duhet të tregoheni shumë të kujdesshëm për të përdorur  edhe kulturën specifike të medias sociale të cilën përdorni më shumë, sepse cdo media sociale ka një kulturë të sajën, të cilën përdoruesit e saj e njohin shumë mirë.

Business Insider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0