Risitë e pritshme të iPhone 13 - Business Magazine Albania

Risitë e pritshme të iPhone 13

iPhone 13

Vjeshtën e ardhshme pritet të prezantohet modeli i ri iPhone 13, EverythingApple Pro, ka shfaqur imazhet e para se si do të duket modeli i ri iPhone 13, që pritet të prezantohet në vjeshtë nga Apple dhe të dalë në shitje në muajin Tetor.

Në modelin e ri pritet të ketë një ndryshim i ekranit. Do të ketë një përditësim në 120Hz ProMotion.

Ndaj pritet të kemi për herë të parë funksionin “always on”, duke nënkuptuar ekranin gjithë kohës të ndezur). Por, nga Apple pritet gjithçka dhe mund të kemi surpriza.

Këto ndryshime priten të jenë vetëm për versionin iPhone 13 Pro.
Mes përditësimeve më interesante të Apple janë videot me modalitetin portret, me procesorin e ri A15. Kjo ju mundëson të regjistroni video në “Portrait Mode” dhe më pas t’i modifikoni ato, duke ndryshuar fokusin apo parametra të tjerë.

Lexo: Apple kthehet në krye: iPhone është telefoni inteligjent më i shitur globalisht në Q4 2020

Edhe modifikimet në WiFi do të ulin konsumin e baterisë. Gjtihashtu, pritet të ketë një identifikim përmes fytyrës me maska. Në të gjithë ekranin Apple do të rikthejë  hyrjen me prekje (Touch ID).

Modelet e reja iPhone 13 pritet të kenë një çmim pak më të lartë se iPhone 12, falë procesorit të ri A15 dhe të gjitha risive të përmendura më lart.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0