Rendi kronologjik është sërish i disponueshëm në Instagram. Më shumë se pesë vjet pasi kompania kaloi për herë të parë në një faqe të renditur algoritmikisht, aplikacioni po rikthen aftësinë për përdoruesit për të parë postimet e renditura sipas kohëve të fundit. Aplikacioni po shpërndan ndryshimin tani për të gjithë përdoruesit globalisht, pasi fillimisht konfirmoi se versionet e reja të feed-it ishin në funksion dhjetorin e kaluar.
E rëndësishmja, opsioni i ri kronologjik nuk është i aktivizuar si default dhe nuk ka asnjë mënyrë që përdoruesit ta heqin plotësisht algoritmin. Në vend të kësaj, njerëzit tani mund të lëvizin midis tre versioneve të ndryshme të feed të tyre: feed algoritmik “home”, i cili mbetet default; një feed “following”, i cili rendit llogaritë që ndiqni në mënyrë të kundërt kronologjik; dhe “favorites”, e cila është një feed me deri në 50 llogari të preferuara.
Lexoni: Your Activity, risia e Instagram
Edhe pse feed kronologjik nuk është i aktivizuar si default, fakti që po kthehet është një ndryshim i madh për Instagram, i cili ka mbrojtur për vite me radhë vendimin e tij për të kaluar në një feed algoritmik, pavarësisht ankesave dhe teorive konspirative për vite me radhë për “shadowbans”.
Qershorin e kaluar, Instagram publikoi një postim të gjatë në blog duke detajuar se si funksionon algoritmi i tij i renditjes. Në postimin në blog, drejtuesi më i lartë i Instagram, Adam Mosseri, shkroi se në kohën kur Instagram u largua nga një feed kronologjik në vitin 2016, “njerëzve u mungonin 70% e të gjitha postimeve të tyre në Feed, duke përfshirë pothuajse gjysmën e postimeve nga lidhjet e tyre të ngushta.”
Por “algoritmi” është bërë një temë ngjitëse për Instagramin, i cili po përballet me shqyrtimin e ndikimit që ka në shëndetin mendor të adoleshentëve. Në veçanti, mënyra se si aplikacioni rendit dhe sugjeron përmbajtje për të rinjtë ka marrë vëmendje të madhe nga ligjvënësit, disa prej të cilëve kanë propozuar legjislacion për të rregulluar algoritmet.
Instagram është bërë gjithashtu më agresiv në futjen e “postimeve të sugjeruara” dhe Reels në feeds e përdoruesve në muajt e fundit, pasi popullariteti i Facebook ka filluar të bjerë. Duke nxjerrë versione të reja të feed të tij tani, Instagram mund të refuzojë ankesat për qasjen e tij të re të mbushur me rekomandime dhe të pretendojë se po u ofron përdoruesve një “zgjedhje” nëse ata përdorin ose jo algoritmin e tij të renditjes.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.