Richard Branson: Si të kapni një mundësi? - Business Magazine Albania

Richard Branson: Si të kapni një mundësi?


“Mundësitë janë si agimet. Nëse ju prisni për një kohë të gjatë, ju do t’i humbisni ato,” thotë themeluesi i Virgin Group, Richard Branson duke cituar shkrimtarin William Arthur Ward në një postim të fundit në blog. Njësoj si lindjet e diellit në mëngjes, mundësitë janë vetëm për një kohë të shkurtër dhe ato do të kalojnë, nëse ju jeni të papërgatitur.

Ata nuk vijnë gjithmonë në kohën e duhur, kështu që ju duhet të jeni gati për të kapur mundësitë që ju paraqiten, thotë Branson Nuk ka asnjë kuptim të prisni për të vepruar. Nëse e bëni këtë, ato ka të ngjarë të zhduken.

Kjo është arsyeja pse ju duhet të jeni të përgatitur. Nëqoftëse ju “e vendosni veten në drejtimin e duhur për të kapur mundësi ka gjithmonë e më shumë për të ndjekur,” shkruan sipërmarrësi i suksesshëm.

Sigurisht, kjo është më e lehtë të thuhet se të bëhet sepse mundësitë mund të jenë të ndërlikuara.

Përsëri, përgatitja është çelësi. “Mundësitë zakonisht janë të maskuara, kështu që shumica e njerëzve nuk i njohin ato:” citon Branson, Ann Landers.

Ironikisht, puna e palodhur është çelësi për të përfituar nga mundësitë. Nëse ju vendosni kohë, përpjekje dhe angazhim, ju do të hapni shumë dyer për veten. Është vetëm çështje pë t’u vënë re dhe të veprosh për mundësitë që shfaqen.

Burimi: entrepreneur.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0