Richard Branson këshillon sipërmarrësit e rinj: "Just Do It" - Business Magazine Albania

Richard Branson këshillon sipërmarrësit e rinj: “Just Do It”


Richard Branson flet për fillimin e një perandorie në moshën 20 vjeçare dhe të mësuarit për të llogaritur rreziqet e marra. Përmes dekadave, sipërmarrësi Richard Branson nuk e ka humbur shkëlqimin e tij dhe mënyrën se si ai e drejton markën e tij. Kjo atmosferë e bën atë veçanërisht frymëzues për sipërmarrësit, të cilët janë në kërkim për të nisur diçka të re.

Shumica e të rinjve me ide të mira … do të zbulojnë se 99% e njerëzve do t’u japë atyre çdo arsye pse ideja e tyre është bërë më parë ose pse nuk është një ide e mirë apo pse ata do të dështojnë para se ta nisin,” i tha Branson presidentit dhe kryeredaktorit të Inc Eric Schurenberg gjatë një intervistë ekskluzive. “Në fund, ju duhet të thoni: “Në djall të vejë. Vetëm bëje atë.‘”

Në moshën 15 vjeçare, Branson braktisi shkollën e mesme për të filluar biznesin e tij të parë, një revistë për aktivistët e rinj të titulluar “Student”.

Katër vjet më vonë, në vitin 1970, Branson filloi të shiste disqe me postë. Në vitin 1971, ai hapi dyqanin e tij të parë të disqeve . Në vitin 1972, ai hapi një studio regjistrimi. Në vitin 1973, ai filloi etiketimin e tij të disqeve. Perandoria e biznesit të tij Virgin kishte filluar dhe Branson nuk kishte bërë as 24 vjeç.

Sot, Grupi Virgin është një konglomerat i konsideruar global me rreth 350 kompani, i ndarë në argëtim, udhëtim dhe industrinë mobile.

Jo të gjitha idetë e mëdha të Branson kanë qenë të suksesshme. Virgin Airlines dhe Virgin Mobile tani janë market udhëheqëse për Branson, por mos harroni Virgin Cola? Me rreziqet e mëdha vijnë dështime të mëdha publike. Branson ka një sekret që ndjek për suksesin: Vendosmëri edhe kur dështimi duket i pashmangshme.

“Nëse jeni i vendosur mjaftueshëm …. Është shumë e mundshme që të keni sukses për shkak të asaj që keni mësuar nga rastet kur keni dështuar,” tha Branson. “Gjëja më e rëndësishme është që të mos tërhiqeni nga dështimi. “

Për të dëgjuar më shumë nga Branson për marrjen e rreziqeve, shikoni videon më poshtë.

burimi: INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0