Richard Branson bën një hap me kompaninë e tij hapësinore që askush tjetër nuk e ka bërë - Business Magazine Albania

Richard Branson bën një hap me kompaninë e tij hapësinore që askush tjetër nuk e ka bërë

~2 minuta lexim


Miliarderi anglez Richard Branson është gati për të shkruar historinë në tregun e bursës: Kompania e tij Virgin Galactic planifikon të bëhet publike si kompania e parë e turizmit hapësinor këtë vit.

Ky veprim është planifikuar për gjysmën e dytë të vitit 2019, tha Branson të martën në kanalin financiar amerikan CNBC. Brenda një viti, do të përfundohen fluturimet e para në hapësirë ​​për konsumatorët. Branson pret që kompania të fillojë të gjenerojë të holla vetëm dy vjet pas premierës në bursë.

Virgin Galactic është në konkurrencë me Blue Origin dhe SpaceX

Para se aksionet të ofrohen publikisht, Virgin Galactic do të bashkohet me kompaninë Social Capital Hedosophia (SCH) të ish-menaxherit të Facebook-ut Chamath Palihapitiya. SCH do të mbajë 49 për qind të kompanisë e cila vlerësohet rreth 1.34 miliardë euro.

Virgin Galactic është në konkurrencë të ashpër me rivalët si Blue Origin të themeluesit të Amazon Jeff Bezos dhe SpaceX të drejtorit të Tesla Elon Musk, i cili gjithashtu dëshiron të transportojë turistë në hapësirë.

BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Dija është fuqi vetëm kur përdoret.”
— Dale Carnegie
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0