Regjisori i Demi Lovato: Për të krijuar përmbajtje të shkëlqyer, ndiqni rregullin Super Bowl - Business Magazine Albania

Regjisori i Demi Lovato: Për të krijuar përmbajtje të shkëlqyer, ndiqni rregullin Super Bowl

Producenti dhe sipërmarrësi Michael D. Ratner shpjegon se si të krijoni një audiencë të angazhuar duke postuar përmbajtje me të cilën njerëzit nuk mund të ngopen.

Regjisori Michael D. Ratner po shfaqet në titujt kryesorë për shkak të dokumentarit të tij “Demi Lovato: Dancing With the Devil”, në lidhje me jetën dhe karrierën e ish-yllit të Disney, i cili u shfaq në Festivalin e Filmit SXSW. Por jo çdokush është në dijeni se Ratner është një krijues i suksesshëm i përmbajtjes për markat në internet.

Ratner është themelues dhe CEO i OBB Media, një studio prodhimi në Hollywood, fituese e çmimit Emmy. Puna e tij ka tërhequr më shumë se dy miliardë shikime në televizion, filma, podcast-e, seri të shkruara Audible dhe projekte të përmbajtjes së markës, që kur themeloi kompaninë në 2016. Seriali i tij në internet me protagonist komedianin Kevin Hart, “Cold as Balls”, i cili ka më shumë se 1.6 miliardë shikues, sponsorizohet nga marka e tij Old Spice.

Lexo: Përgjigjia me 5 fjalë e Tim Cook ndaj Facebook

Suksesin e tij ai ia atribuon pjesërisht mendësisë që ai sjell në projekte: “çdo lojë është Super Bowl dhe thjesht një tjetër lojë”. Kjo mendësi vendos një standard të lartë për t’u ndjekur: Trajtojeni gjithçka që bëni sikur të jetë gjëja më e madhe dhe më e rëndësishme që keni bërë, por pa e mbivlerësuar atë. Mos u vetëkënaqni, thotë ai, por as mos krijoni një presion për të pasur sukses, i cili mund t’ju bëjë të humbni ekuilibrin.

Përmbajtja e suksesshme e markës, thotë ai, fillon me respektimin e inteligjencës së audiencës suaj.

“Publiku nuk është budalla. Pavarësisht nëse jeni duke krijuar një pjesë përmbajtjeje që financohet nga një rrjet, një individ ose nga një markë, ajo duhet të jetë argëtuese, informuese, qesharake ose çfarëdo zhanri që po krijoni.”,- shpjegon ai.

“Audienca dëshiron të argëtohet ose të mësojë diçka”,- thotë Ratner, i cili është gjithashtu i njohur për prodhimin e videos së famshme muzikore të Justin Bieber “Intentions”.

Njihni audiencën tuaj

Çdo marketing i suksesshëm fillon me njohjen e audiencës suaj, përfshirë edhe njohjen e asaj çfarë ata ndjekin. Qëndroni të përditësuar me tendencat më të fundit, memet dhe folësit me ndikim dhe cilat çështje janë duke gjeneruar më shumë zhurmë dhe vëmendje. Nëse u jepni ato për të cilat interesohen, qoftë ky humor, histori frymëzuese ose përmbajtje edukative, Ratner thotë se ka më shumë të ngjarë të angazhohen me përmbajtjen tuaj.

“Mundohuni të kuptoni se çfarë inspiron dhe tërheqë njerëz”, thotë ai. “Nëse nuk ka me të vërtet jehonë, njerëzit nuk do të angazhohen”.

Lexo: Toyota po ndërton një qytet inteligjent 175 hektarë rrëzë malit Fuji

Qëndro i përulur

Për të krijuar histori dhe përmbajtje që nuk janë si të ngurta ose klishe, Ratner thotë që ju duhet të harroni egon tuaj dhe të dëgjoni më shumë. Të qëndruarit të përulur përsa u përket ideve tuaja ose nevojave për reklamime, ju mban të hapur për mendimet e të tjerëve, të cilat mund të përshtaten më mirë me audiencën tuaj.

“Kjo ju lejon të mësoni edhe kur jeni në një pozicion udhëheqës”,- thotë Ratner. Ai beson se cënueshmëria lejon krijimin e një atmosfere bashkëpunuese, e cila është mënyra e vetme për të arritur sukses kur krijoni përmbajtje që përfaqëson përvojat e dikujt tjetër ose markën e argëtimit.

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0