Toyota po ndërton një qytet inteligjent 175 hektarë rrëzë malit Fuji - Business Magazine Albania

Toyota po ndërton një qytet inteligjent 175 hektarë rrëzë malit Fuji

Toyota Motor Corporation filloi këtë javë ndërtimin e një qyteti inteligjent prej 175 hektarësh në rrëzë të malit Fuji të Japonisë, rreth 62 milje larg Tokios. Qyteti, të cilin Toyota e ka quajtur “Woven City” (qyteti i qëndisur), pritet të funksionojë si një terren testimi për teknologji si robotikë, shtëpi inteligjente dhe inteligjencë artificiale. Një popullsi fillestare prej rreth 360 shpikës, të moshuar dhe familje me fëmijë të vegjël do të testojnë dhe zhvillojnë këto teknologji.

Këta banorë, të cilët pritet të shpërngulen në “Woven City” brenda pesë viteve, do të jetojnë në shtëpi inteligjente me sisteme robotike brenda shtëpive për t’i ndihmuar me jetesën e përditshme dhe inteligjencë artificiale, të bazuar në sensorë për të monitoruar shëndetin dhe për t’u kujdesur për nevojat e tjera thelbësore.

Plani përfundimtar është që qyteti të strehojë një popullsi prej më shumë se 2,000 punonjës të Toyota dhe familjet e tyre, çifte në pension, shitës me pakicë dhe shkencëtarë. Toyota shpalli planet për qytetin vitin e kaluar në CES, shfaqjen e tregtisë së teknologjisë në Las Vegas.

Lexo: Keni menduar ndonjëherë se si duket një udhëtim me helikopter rreth Marsit? Falë NASA-s së shpejti mund ta zbuloni

Toyota do të zhvillojë rrugë këmbësorësh “të ndërthurura” me rrugë të dedikuara për makina vetë-drejtuese. Qyteti pritet të jetë plotësisht i qëndrueshëm, i fuqizuar me energji nga hidrogjeni.

Toyota zyrtarisht filloi ndërtimin në qytet në një ceremoni novatore. Qyteti është vendosur të ndërtohet në vendin e një prej ish fabrikave prodhuese të Toyota-s të quajtur Higashi-Fuji. Por ajo nuk ka zbuluar ende se si do të zgjidhen banorët e parë dhe një zëdhënës i tyre nuk iu përgjigj kërkesës së Insider për më shumë detaje.

Pavarësisht shtëpive të planifikuara të teknologjisë së lartë, Toyota thotë se promovimi i lidhjes njerëzore është një temë kryesore e qytetit, por nuk ka dhënë detaje se si planifikon ta inkurajojë këtë.

Lexo: Përdorimi i enzimës në luftën kundër mbetjeve plastike

Materialet e shtypit tregojnë se qyteti i planifikuar do të ketë parqe të shumta dhe një shesh të madh qendror për tubime shoqërore.

Bjarke Ingels, arkitekti i famshëm danez prapa projekteve të profilit të lartë të tilla si 2 World Trade Center në qytetin e New York dhe selitë e Google në California dhe Londër, do të jetë përgjegjës për modelin e qytetit.

Ndërtesat do të krijohen kryesisht prej druri për të minimizuar gjurmën e karbonit.

Çatitë janë parashikuar të mbulohen në panele diellore për të gjeneruar energji diellore dhe energji me bazë hidrogjeni.

Toyota thotë se ka në plan të integrojë natyrën në të gjithë qytetin me bimësinë vendase dhe hidroponinë, një metodë e rritjes së bimëve pa farëra.

Qyteti do të projektohet me tre lloje të ndryshme rrugësh: një për automjetet që drejtojnë vetveten, një për këmbësorët që përdorin pajisje lëvizëse personale si biçikleta dhe një vetëm për këmbësorët.

Këto tre lloje rrugësh do të formojnë një “model të rrjetit organik” për të ndihmuar në testimin e autonomisë, sipas Toyota.

Do të ketë gjithashtu një rrugë nëntokësore që do të përdoret për transportin e mallrave.

Një flotë automjetesh elektrike vetë-drejtuese të Toyota, të quajtura e-Paleta, të lëvizshme në të gjithë qytetin, do të përdoren për transportin, dërgesat dhe shitjet me pakicë. Toyota nuk ka zbuluar ende një datë të parashikuar për përfundimin e projektit ose kosto totale për ndërtimin e “Woven City”.

Qyteti i Woven bashkohet me një mori projektesh të ngjashme të qyteteve inteligjente në të gjithë Japoninë, disa prej të cilave drejtohen gjithashtu nga kompani të mëdha.

Në vitin 2014, kompania e pajisjeve elektronike Panasonic hapi një qytet inteligjent në Prefekturën Kanagawa të Japonisë, të quajtur Fujisawa Sustainable Smart Town, sipas Tokyo Esque, një agjenci e hulumtimit të tregut. Qyteti është ende në ndërtim e sipër dhe pritet të përfundojë në 2022, por më shumë se 2,000 njerëz jetojnë atje aktualisht, sipas Panasonic.

Accenture, një kompani këshilluese amerikano-irlandeze, po bashkohet me Universitetin e Aizu për projekte inteligjente të qytetit Aizuwakamatsu, me qëllimin e përdorimit më të mirë të inteligjencës artificiale në shërbimet publike, njoftoi kompania në korrik 2020.

Lexo: Çdo orë instalohet një ATM Bitcoin. 2 muajt e ardhshëm pritet që numri total global të arrijë 20.000

Qeveritë lokale kanë bërë më shumë se 50 propozime për qytete inteligjente në Japoni në vitin 2020, por vetëm një pjesë e mirë e tyre janë aprovuar, sipas Tokyo Esque.

Siç raportoi Linda Poon për Bloomberg vitin e kaluar, kritikët thonë se zhvilluesit e qyteteve inteligjente duhet të përqendrohen në aspektin njerëzor të projekteve, jo vetëm në teknologji.

“Nëse nuk fillohet nga një këndvështrim i përqendruar te njeriu, nga poshtë lart në krahasim me nga lart poshtë, këto nuk do të jenë qytete të vërteta”,- tha John Jung, themelues i institucionit të Inteligjencës Forumi i Komunitetit, për Bloomberg në janar 2020. “Ata nuk janë krijuar për t’i bërë njerëzit të njohin njëri-tjetrin.”

 

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0