Realiteti i ri i nomadëve digjitalë - Business Magazine Albania

Realiteti i ri i nomadëve digjitalë

Nomadizmi digjital – një mënyrë jetese ku njerëzit përdorin punën në distancë për të udhëtuar dhe jetuar në vende të ndryshme, shpesh më të përballueshme në mbarë botën – është në rritje të qëndrueshme, duke tërhequr jo vetëm punonjës me aftësi teknologjike, por edhe familje me fëmijë dhe të pensionuar. Në një sondazh, mbi 17 milion punonjës amerikanë u identifikuan si nomadë digjitalë, një rritje prej 131% që nga viti 2019, dhe përfshinin punonjës nga një gamë e gjerë profesionesh. Kjo rritje është nxitur gjithashtu nga lehtësia e marrjes së vizave për nomadët digjitalë në shumë vende, pas pandemisë.

Por, pasojat e kësaj tendence shkojnë përtej fleksibilitetit të vendndodhjes pas pandemisë dhe punës në distancë. Një ndryshim kulturor po ndodh në vendet e zhvilluara që sheh grupe njerëzish që po zhgënjehen nga joshja e “jetës së mirë” që u ofrohej brezave të mëparshëm. Me mjedisin në rrezik, punët që bëhen gjithnjë e më konkurruese dhe të pasigurta, dhe kostot e banimit, arsimit dhe jetesës që bëhen gjithnjë e më të shtrenjta, shumë ndjejnë se simbolet e stabilitetit si pronësia e shtëpisë dhe një punë nga ora 9 deri në 5 nuk janë më të arritshme ose të dëshiruara. Nomadizmi digjital ofron një rrugë alternative larg hipotekave të shtrenjta, afatgjata dhe një grumbulli të pasurive dhe në vend të kësaj hap derën për njerëzit që të maksimizojnë të ardhurat e tyre duke jetuar në vende me kostot e jetesës më të ulëta.

Ndërsa është shkruar shumë mbi mënyrën se si kompanitë duhet të përshtaten me nomadët digjitalë, pasojat për markat dhe konsumatorët ende nuk janë mirëkuptuar plotësisht. Ndërsa shumica e nomadëve digjitalë janë nga Perëndimi, zgjerimi i kësaj mënyre jetese ndikon në tregjet në mbarë botën ndërsa ekonomitë lokale transformohen për të përmbushur fluksin e punonjësve në distancë.

Lexo edhe: Njihuni me yjet në ngritje të “EMPOWERING EARLY-STAGE START-UPS”

Ne do t’ju tregojmë tre tendenca kryesore që po riformatojnë sjelljen e konsumatorëve, të cilat paraqesin mundësi të rëndësishme për markat: Fundi i rrënjosjes dhe nevoja për fleksibilitet; nevoja për infrastruktura dhe shërbime të reja që përshtaten me jetesën nomade; dhe mundësia për të formuar diskursin rreth vlerave dhe mënyrave të reja të jetesës.

Digjital nomadizmi ka njohur një rritje të shpejtë, duke tërhequr një gamë të gjerë individësh, nga familjet te të pensionuarit, të cilët përdorin punën në distancë për të udhëtuar dhe jetuar në vende të ndryshme dhe shpesh më të përballueshme. Kjo lëvizje ka qenë e ndikuar nga lehtësia e marrjes së vizave digjitale në shumë vende dhe nga një ndryshim kulturor ku stabiliteti tradicional siç është pronësia e shtëpisë dhe një punë nga 9 në 5 janë duke u rishikuar si të arritshme ose të dëshirueshme.

Markat dhe bizneset janë sfiduar të përshtaten me nevojat e nomadëve digjitalë, ku kërkesa për fleksibilitet dhe qasje në vend të pronësisë së objekteve po bëhet më e rëndësishme. Iniciativa si platforma për ndarjen e modës dhe koncepte të reja si dhomat e “Common Goods” në ndërtesat e apartamenteve dëshmojnë një lëvizje nga një jetë “e ngurtë” drejt një jetese më “likuide” dhe të lëvizshme.

Infrastruktura dhe shërbimet duhet të evoluojnë për të mbështetur jetesën nomade, duke përfshirë qasjen në internet të qëndrueshëm, opsione të reja në sektorin e banimit dhe shërbime financiare të përshtatshme për jetesën globale. Programet si e-rezidenca e Estonisë dhe inovacionet në sektorin e kujdesit shëndetësor për nomadët digjitalë janë shembuj të adaptimit në këto nevoja të reja.

Ndryshimi në vlerat dhe qëllimet e jetës po çon njerëzit të rivlerësojnë çfarë do të thotë të jenë të lumtur dhe të përmbushur, duke iu larguar ëndrrës amerikane të një jete të stabilizuar dhe duke kërkuar një ekzistencë më të lirë dhe të lëvizshme. Kjo ofron një mundësi për markat që të ndërtojnë rezonancë kulturore dhe të përshtaten me këtë ndryshim paradigmë në sjelljen e konsumatorëve dhe aspiratat e tyre.

hbr

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0