Raporti i Gallup: Angazhimi i punonjësve është në rrëmujë, por ka vend për përmirësim - Business Magazine Albania

Raporti i Gallup: Angazhimi i punonjësve është në rrëmujë, por ka vend për përmirësim

Raporti i Gallup: Angazhimi i punonjësve është në rrëmujë, por ka vend për përmirësim

Shanset janë që kompania juaj të ketë një problem me angazhimin e punonjësve  dhe është koha për të vepruar sipas tij. Vetëm 33% e punonjësve në SHBA ishin të angazhuar në vitin 2023, sipas raportit të ri nga Gallup, firma analitike dhe këshilluese. Ndërsa kjo matje arriti në 34 për qind në shenjën e mesvitit, ajo ishte zvogëluar deri në fund të vitit.

Angazhimi i punonjësve u rrit për një dekadë, duke arritur kulmin vjetor prej 36% në 2020. Por, në vitin 2021, ai ra në 34% dhe ra edhe më tej në 32% në vitin 2022. Në vitin 2023, SHBA-së i duhej një “rikthim”  veçanërisht pasi punonjësit e  paangazhuar në mënyrë aktive çojnë në rreth 1.9 trilion dollarë në produktivitet të humbur në mbarë vendin.

Të dhënat e këtij viti tregojnë një përmirësim të lehtë: Përqindja e punonjësve të angazhuar u rrit me një pikë në vitin 2023 dhe punëtorët e paangazhuar në mënyrë aktive ra nga 18% në 2022 në 16% në 2023. Por, rritja është dërrmuese, thotë Jim Harter, shefi shkencëtar i grupit të punës. në Gallup: “Nuk është në nivelin që duhet të jetë.”

Disa faktorë kyç po i pengojnë ekipet, tha Gallup: domethënë, pritjet e paqarta, nivelet e ulëta të kënaqësisë dhe një lidhje më e dobët me misionin dhe qëllimin e organizatës. Të tre masat janë përkeqësuar nga katër vjet më parë.

Lexo edhe:iNews: “Shqipëria, ndër destinacionet që duhen vizituar patjetër gjatë shkurtit!”

Qartësia e roleve është një pikë e dobët veçanërisht shqetësuese, thotë Harter, pasi është “elementi më themelor” kur bëhet fjalë për angazhimin në punë. Përqindja e punonjësve që kuptojnë se çfarë pritet prej tyre në punë ka rënë në mënyrë dramatike në katër vitet e fundit, veçanërisht për punonjësit ekskluzivisht në distancë dhe hibridë , përkatësisht 12 dhe 13 pikë përqindje.

Raporti i Gallup identifikon disa shkaqe të mundshme, duke përfshirë përgjegjësitë shtesë të punës për punonjësit, ndryshimin e ekipit gjatë “Great Resignation” dhe, veçanërisht, 70% e menaxherëve që nuk kanë pasur trajnime formale për ekipet udhëheqëse hibride. Kështu, menaxherët e trajnuar, veçanërisht  mund të jenë një pjesë kyçe e zgjidhjes. Në të vërtetë, studimi i mëparshëm i Gallup zbuloi se menaxheri është pjesa dominuese e përvojës së punonjësve.

Për të filluar, liderët duhet t’i udhëzojnë menaxherët që t’u japin përgjigje kuptimplota punonjësve të tyre çdo javë, pasi mungesa e këtij reagimi javor përbën rënien më të madhe të lidhur me rënien e qartësisë së pritshmërive, sipas raportit. Menaxherët mund ta përdorin këtë kohë reagimi për të folur për qëllimet, prioritetet, pikat e forta dhe bashkëpunimin. “Nëse ka një ritëm të tillë me menaxherët dhe punonjësit, atëherë ne mund të jemi më efektiv se kurrë, sepse ju po kombinoni autonominë me menaxhimin e shkëlqyeshëm,” thotë Harter.

Por, koha për të dyfishuar rezultatin është tani, pasi fillon “vendi i ri-normalizuar i punës”, sugjeron raporti. Në të vërtetë, studimi tregon se koha e punës nga shtëpia është ulur në thelb në vitin 2023. “Frika ime është se, me kalimin e kohës, ne do të kemi një grup organizatash që janë edhe më të ndara nga njëra-tjetra për sa i përket cilësinë e kulturës së tyre. Ne do të kemi të pasur dhe ata që nuk kanë”, thotë Harter.

Thënë kjo, është e qartë se organizatat mund ta kenë këtë të drejtë, ai thotë: “Është vetëm një çështje për të vënë më shumë theks te menaxherët dhe rolet e tyre në mënyrën se si ne mund t’i bëjmë rolet e tyre më efektive dhe efikase në këtë vend të ri pune.”

inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0