Raporti i Gallup: Angazhimi i punonjësve është në rrëmujë, por ka vend për përmirësim - Business Magazine Albania

Raporti i Gallup: Angazhimi i punonjësve është në rrëmujë, por ka vend për përmirësim

Raporti i Gallup: Angazhimi i punonjësve është në rrëmujë, por ka vend për përmirësim

Shanset janë që kompania juaj të ketë një problem me angazhimin e punonjësve  dhe është koha për të vepruar sipas tij. Vetëm 33% e punonjësve në SHBA ishin të angazhuar në vitin 2023, sipas raportit të ri nga Gallup, firma analitike dhe këshilluese. Ndërsa kjo matje arriti në 34 për qind në shenjën e mesvitit, ajo ishte zvogëluar deri në fund të vitit.

Angazhimi i punonjësve u rrit për një dekadë, duke arritur kulmin vjetor prej 36% në 2020. Por, në vitin 2021, ai ra në 34% dhe ra edhe më tej në 32% në vitin 2022. Në vitin 2023, SHBA-së i duhej një “rikthim”  veçanërisht pasi punonjësit e  paangazhuar në mënyrë aktive çojnë në rreth 1.9 trilion dollarë në produktivitet të humbur në mbarë vendin.

Të dhënat e këtij viti tregojnë një përmirësim të lehtë: Përqindja e punonjësve të angazhuar u rrit me një pikë në vitin 2023 dhe punëtorët e paangazhuar në mënyrë aktive ra nga 18% në 2022 në 16% në 2023. Por, rritja është dërrmuese, thotë Jim Harter, shefi shkencëtar i grupit të punës. në Gallup: “Nuk është në nivelin që duhet të jetë.”

Disa faktorë kyç po i pengojnë ekipet, tha Gallup: domethënë, pritjet e paqarta, nivelet e ulëta të kënaqësisë dhe një lidhje më e dobët me misionin dhe qëllimin e organizatës. Të tre masat janë përkeqësuar nga katër vjet më parë.

Lexo edhe:iNews: “Shqipëria, ndër destinacionet që duhen vizituar patjetër gjatë shkurtit!”

Qartësia e roleve është një pikë e dobët veçanërisht shqetësuese, thotë Harter, pasi është “elementi më themelor” kur bëhet fjalë për angazhimin në punë. Përqindja e punonjësve që kuptojnë se çfarë pritet prej tyre në punë ka rënë në mënyrë dramatike në katër vitet e fundit, veçanërisht për punonjësit ekskluzivisht në distancë dhe hibridë , përkatësisht 12 dhe 13 pikë përqindje.

Raporti i Gallup identifikon disa shkaqe të mundshme, duke përfshirë përgjegjësitë shtesë të punës për punonjësit, ndryshimin e ekipit gjatë “Great Resignation” dhe, veçanërisht, 70% e menaxherëve që nuk kanë pasur trajnime formale për ekipet udhëheqëse hibride. Kështu, menaxherët e trajnuar, veçanërisht  mund të jenë një pjesë kyçe e zgjidhjes. Në të vërtetë, studimi i mëparshëm i Gallup zbuloi se menaxheri është pjesa dominuese e përvojës së punonjësve.

Për të filluar, liderët duhet t’i udhëzojnë menaxherët që t’u japin përgjigje kuptimplota punonjësve të tyre çdo javë, pasi mungesa e këtij reagimi javor përbën rënien më të madhe të lidhur me rënien e qartësisë së pritshmërive, sipas raportit. Menaxherët mund ta përdorin këtë kohë reagimi për të folur për qëllimet, prioritetet, pikat e forta dhe bashkëpunimin. “Nëse ka një ritëm të tillë me menaxherët dhe punonjësit, atëherë ne mund të jemi më efektiv se kurrë, sepse ju po kombinoni autonominë me menaxhimin e shkëlqyeshëm,” thotë Harter.

Por, koha për të dyfishuar rezultatin është tani, pasi fillon “vendi i ri-normalizuar i punës”, sugjeron raporti. Në të vërtetë, studimi tregon se koha e punës nga shtëpia është ulur në thelb në vitin 2023. “Frika ime është se, me kalimin e kohës, ne do të kemi një grup organizatash që janë edhe më të ndara nga njëra-tjetra për sa i përket cilësinë e kulturës së tyre. Ne do të kemi të pasur dhe ata që nuk kanë”, thotë Harter.

Thënë kjo, është e qartë se organizatat mund ta kenë këtë të drejtë, ai thotë: “Është vetëm një çështje për të vënë më shumë theks te menaxherët dhe rolet e tyre në mënyrën se si ne mund t’i bëjmë rolet e tyre më efektive dhe efikase në këtë vend të ri pune.”

inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0