Pyetja një milion dollarëshe që po mundon millennials: Për çfarë punoni?

Nuk ka rëndësi nëse po filloni tani karrierën tuaj apo tashmë keni një përvojë të gjatë; nëse jeni në një pozicion drejtues ose një fillestar, ose në cilën industri jeni duke punuar: të gjithë ndajmë të njëjtën nevojë për të gjetur motiv në gjithçka që bëjmë. Gjatë intervistimit të kandidatëve të mundshëm për ndonjë pozicion, një nga pyetjet e preferuara ishte cila është arsyeja e tyre kryesore për tu zgjuar dhe për të shkuar në punë çdo ditë. Përgjigjet ishin të ndryshme: disa e lidhnin me rëndësinë e parave dhe disa që u pëlqen të ndihmojnë të tjerët, por përgjigjja më e shpeshtë ishte se ata donin t’i jepnin qëllim jetës së tyre përmes punës. Është një nga cilësitë thelbësore njerëzore për të gjetur vendosmërinë në gjërat që bëjmë.

Por si mund ta krijojmë motivin në punë? Dhe pse është e rëndësishme?

Fuqia e tanishme më e madhe e punës janë millennials dhe bota po përballet me transferime të mëdha pasurie tek ata, pasi rreth 24 trilionë dollarë do të zhvendosen nga bebe boomers te brezat e rinj, kryesisht millennials, deri në vitin 2020. Por pse millennials kanë vështirësi me punën dhe konsiderohen nga rekrutuesit si një nga brezat më të vështirë për tu menaxhuar? Ndërsa ata zakonisht konsiderohen dembelë, të pavëmendshëm, mashtrues, narcisistë dhe jo të besueshëm, hulumtimet ekzistuese tregojnë se mijëvjeçarët duan një motiv në punë më shumë se çdo gjë tjetër.

Për millennials, gjetja e një motivi në punët e tyre do të thotë “të pëlqesh atë që bën çdo ditë dhe të jesh i motivuar për të arritur qëllimet e tua” dhe “të përdorësh aftësitë e tyre për të përfituar një kauzë siç është përmirësimi i shoqërisë” sesa thjesht gjenerimi i fitimit. Prandaj, çdo korporatë sot me shumicën e millennials që punojnë për ta duhet të mësojë se si ta motivojë këtë brez të punojë me ta.

Në mënyrë që të arrihet të nxjerrë në pah produktivitetin maksimal të millennials, drejtuesit duhet të mësojnë t’u përshtaten atyre dhe jo anasjelltas. Ndërsa gjeneratat e kaluara mund të qëndronin në një kompani për gjithë jetën, millennials janë të ndryshëm dhe mënyra më e mirë për t’i menaxhuar ata është t’u jepni sfida, të përqendroheni në rritjen e tyre si person dhe si një profesionist, të ndjehen të vlerësuar në vend që vetëm një punonjës tjetër të bëjë punën e tyre, duke u treguar atyre se puna ka një ndikim dhe në përgjithësi i trajtojnë ata si partnerë sesa si personel. Hierarkitë e forta, ekipet e fshehta të menaxhimit dhe mungesa e objektivit në punën e përditshme është arsyeja pse kaq shumë millennials ndryshojnë shpesh vendin e punës. Millennials nuk presin që të menaxhohen, por të drejtohen.

LEXONI: Në mbrojtje të investitorëve millienial

Nëse udhëheqësit do të dinin të shihnin njerëzit përtej pozicionit të tyre aktual, por më tepër të përqendroheshin në potencialin dhe pasionin, atëherë shumica e punonjësve do të preferonin të qëndronin të vendosur dhe të rriteshin brenda kompanisë. Individët punojnë më shumë dhe qëndrojnë më gjatë të interesuar kur bëhet fjalë për diçka që ju intereson, por të dhënat aktuale tregojnë se më shumë se gjysma e punonjësve nuk janë të kënaqur me punën e tyre. Nëse dyshoni se ky është rasti për kompaninë tuaj, atëherë ju duhet t’i frymëzoni ata me një objektiv më të madh, t’i transferoni në një pozicion tjetër për të cilin do të jenë më të apasionuar. Sepse sa më shumë që biznesi juaj varet nga punonjësit pa dëshirë për të ecur përpara, aq më e vështirë do të jetë të lulëzoni dhe të tejkaloni konkurrencën.

Së fundmi, millennials preferojnë faktet sesa premtimet. Millennials janë të etur të përparojnë në karrierën e tyre, gjë që shpesh i bën ata të padurueshëm ndaj “premtimeve të ardhshme”. Edhe nëse kjo tingëllon egoiste, gjithçka ka të bëjë me vlerësimin, sepse nëse ndihen të përdorur, ata do të largohen, ose më keq, do të bëhen më pak se 100% produktivë. Këtij brezi nuk i pëlqen burokracia dhe nuk beson te hierarkitë e rrepta tradicionale. Mënyra më e mirë për t’i mbajtur ata të motivuar është të jesh i hapur në lidhje me përparimin e karrierës brenda kompanisë dhe të shpërblesh vazhdimisht duke shtuar më shumë përgjegjësi, duke i sfiduar dhe rritur grupin e tyre të aftësive.

Atëherë, si mund të zbatojnë kompanitë objektivin në punë? Fillon me përcaktimin e vizionit të organizatës nga udhëheqja dhe përfshirjen e tij në të gjitha aspektet e strategjisë së biznesit dhe operacioneve ditore. Kur punonjësit janë të kënaqur me atë që bëjnë dhe e duan kompaninë për të cilën punojnë, ata natyrshëm bëhen promovues të markave autentike. Kjo gjë i bën punonjësit më produktivë, pasi ata mendojnë se puna e tyre nuk është “vetëm një tullë tjetër” në një mur pa objektiva.

VIGAN

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale