Punonjësit autonomë të AI që flasin me njëri-tjetrin do të mbërrijnë në vitin 2025, parashikon Capgemini - Business Magazine Albania

Punonjësit autonomë të AI që flasin me njëri-tjetrin do të mbërrijnë në vitin 2025, parashikon Capgemini

AI

Agjentët e fuqizuar nga inteligjenca artificiale do të jenë në gjendje të punojnë së bashku dhe të zgjidhin detyrat në një sistem të ashtuquajtur “AI me shumë agjentë” deri në vitin 2025, sipas gjigantit të shërbimeve teknologjike Capgemini.

Një sistem i tillë do të përfshinte një koleksion agjentësh që punojnë së bashku për të zgjidhur detyrat në një mënyrë të shpërndarë dhe bashkëpunuese, sipas Capgemini.

Pascal Brier, shefi i inovacionit të kompanisë, tha se firma tashmë, “po sheh kompani që po diskutojnë ato teknologji agjentësh”. Ai shtoi se aplikacionet që përdorin agjentë të shumtë autonome, “është me të vërtetë ajo që duhet të presim vitin e ardhshëm”.

Capgemini i përkufizon agjentët e AI si “teknologji e krijuar për të funksionuar në mënyrë të pavarur, për të planifikuar, reflektuar, ndjekur qëllime të nivelit më të lartë dhe për të ekzekutuar flukse komplekse pune me mbikëqyrje minimale, ose të kufizuar të drejtpërdrejtë njerëzore”, në thelb, agjentë të AI që punojnë prapa skenave për të përfunduar detyrat në emrin tuaj.

SHBA është më tej në rrugën drejt realizimit të kësaj teknologjie, sipas Brier, ndërsa Evropa mbetet prapa.

Lexo edhe: Agjentët AI, e ardhmja e inteligjencës artificiale

 

Në një raport të ri kërkimor të lëshuar të hënën, i quajtur “Përdorimi i vlerës së AI gjeneruese”, Capgemini vuri në dukje se shumica dërrmuese e kompanive që anketoi (82%) planifikojnë të integrojnë agjentët e AI brenda një deri në tre vjet, ndërsa vetëm 7% nuk ​​kanë plane për të integrojnë këta agjentë. Hulumtimi u mbështet në një anketë të më shumë se 1100 kompanive me të ardhura prej 1 miliard dollarësh, ose më shumë. Brier tha se të ashtuquajturit agjentë të AI ndahen në dy lloje: agjentë individualë që kryejnë detyra në emrin tuaj dhe teknologji me shumë agjentë, ose “agjentë që flasin me agjentë”.

Për shembull, një agjent i inteligjencës artificiale të fokusuar në marketing që po krijon një fushatë reklamash për një organizatë për të drejtuar në Gjermani, mund të punojë në mënyrë autonome me një agjent tjetër në departamentin ligjor të së njëjtës organizatë për t’u siguruar që është ligjërisht e drejtë. Ndryshe nga sistemet konvencionale të AI që thjesht ndjekin udhëzimet, këta agjentë “mund të kuptojnë, interpretojnë, përshtaten dhe veprojnë në mënyrë të pavarur dhe, për detyra të caktuara, janë në gjendje të zëvendësojnë punëtorët njerëzorë”, tha Capgemini.

“Vala e parë e madhe e AI në 2022, të cilën Brier e quan “V1”, kishte të bënte me “të kuptuarit se çfarë është një “prompt” dhe të kuptoni se çfarë ishte një LLM (modeli i gjuhës së madhe)”, tha Brier.

Tani, “AI dhe AI ​​gjeneruese po afrohen më shumë së bashku, dhe ka të bëjë shumë më tepër me ndërtimin e atyre motorëve të njohurive, përdorimin e AI gjeneruese për të bashkëvepruar me ata motorë dhe përdorimin e këtij nocioni të ri të agjentëve si zëvendësues ose bashkë-pilot për të gjetur dhe bërë gjëra për ne”, tha ai.

Sipas Capgemini, 71% e organizatave parashikojnë se agjentët e AI do të lehtësojnë automatizimin, ndërsa 64% e firmave presin që ata të lehtësojnë punonjësit njerëz nga detyrat e përsëritura dhe t’i lejojnë ata të fokusohen në funksione me vlerë të shtuar, si përvoja e klientit.

Megjithatë, ndërsa kompanitë e mëdha po shohin nivele të rritura të adoptimit në bizneset e tyre, firmat më të vogla ende nuk kanë përjetuar të njëjtin fenomen.

Sipas raportit, 10% e firmave me të ardhura vjetore prej 1 miliard deri në 5 miliardë dollarë po zbatojnë AI gjeneruese. Për kompanitë me të ardhura vjetore prej 20 miliardë dollarësh ose më shumë, ky numër rritet në 49%.

“Shkalla në të cilën kompanitë më të mëdha po bëjnë eksperimente gjeneruese të AI është më e madhe, kështu që ata kanë më shumë shanse për të matur rezultatet dhe ishin në gjendje të merrnin më shpejt, dhe padyshim që ata investuan më shumë se atëherë sesa ato më të voglat,” tha Brier.

Rezultatet gjithashtu ndryshojnë nga industria në industri. Në hapësirën ajrore dhe mbrojtjen, 88% e organizatave kanë investuar në AI gjeneruese, për shitjen me pakicë, ky numër bie në 66%.

cnbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0